[JS,?PHP?] Pagina Refreshen

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• MiezeL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04 08:40
Hey,

Ik ik een pagina die dmv php telkens gevuld wordt. Deze moet echter om de zoveel tijd gaan updaten. Aantal secs praat ik dan over.

Als ik dat met meta of javascript doe hoor je steeds: TIK TIK TIK TIK. Als je daar 4-5 uur naar moet luisteren wordt je dus gek.

Is er een manier om die tik weg te krijgen of andere manier om data te verversen?

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

geluid uit zetten? of client-side een proggie te installen

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Dat geluid is een windows-instelling. Er is geen andere manier om te verversen waarbij je geen geluid hoort, dus als je geen geluid wilt horen zul je het geluid uit moeten zetten.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 21:44

MBV

als je een frame ververst (mag volgens mij ook inline zijn) zou je dat probleem niet moeten hebben, maar daar kan ik me in vergissen. Verder zou je een java applett kunnen maken die het nieuws laat zien. dan verzin je zelf wat er gebeurt.

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 20:54
voutje

[ Voor 89% gewijzigd door EnsconcE op 24-06-2003 22:22 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08
Windows instelling dus. :) Als je wat meer wilt weten, moet je bij het zoeken de termen "meta http-equip refresh" gebruiken.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.