Toon posts:

[BT] bluegear twin dongle en de 7650

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word helemaal gek ik heb hier een USB BT dongle van bluegear maar krijg ze niet goed aan de praat met de 7650 ;)

Ik heb heel tweakers door gezocht en velemalen op google gezeten. het enige wat ik heb gevonden wat met de dongle en de 7650 werk is bluesolleil. Maar wat ik wil is dat m'n mobieltje lekker met nokia's suit kan werken en dus met outlook en dergelijke. Dit wil me maar niet lukken. Heeft iemand hier ervaring mee?

Zo ja hoop ik dat het een positive is en hem hier te lezen. Of moet ik zo snel mogelijk terug met de dongle en een andere kopen.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:40
probeer s de bluetooth drivers van msi, die werken met mijn sitecom bluetooth usb het beste, verwijder wel eerst oude drivers.

http://download.msi.com.tw/support/dvr_exe/bluetooth.exe

je paired de nokia wel met je computer?
vertel s wat je al geprobeerd hebt

[ Voor 8% gewijzigd door Turismo op 24-06-2003 22:09 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik pair ze wel met elkaar. Ik heb gelezen dat de blugear dongle alleen geen SOM poorten gebruikt en het daarom niet mogelijk is om te communiceren met bijvoorbeeld de suit van nokia. Met het programma bluesolleil heb ik het wel voor elkaar gekregen om file te zenden. Dit is echt het enige wat me gelukt is. de bluesolleil software is wel van bluegear dus dit is waarschijnlijk ook de reden dat het gelukt is.

Ik ga nu idd de drivers van msi proberen. Wens me maar succes en ik laat het snel horen.

Verwijderd

Topicstarter
Turismo schreef op 24 juni 2003 @ 22:09:
probeer s de bluetooth drivers van msi, die werken met mijn sitecom bluetooth usb het beste, verwijder wel eerst oude drivers.

http://download.msi.com.tw/support/dvr_exe/bluetooth.exe

je paired de nokia wel met je computer?
vertel s wat je al geprobeerd hebt
Heb meteen na je post je draadje gevolgt en was zelf nooit op het idee gekomen. Puur om het feit dat ik dacht dat drivers van een andere fabrikant nooit zou gaan werken. Toch heb ik dit geprobeerd om dit m'n laatste kans was. En het werkt dus gewoon!

Voor de andere bluegear eigenaren dus:
Installeer niet de drivers van bluegear maar de Msi drivers en het werkt gewoon. Je moet daarna als nog wel even klooien, maar dit hebben de Msi eigenaren ook.

Meneer Turismo _/-\o_ bedankt!!!!! Your the man!