[p4 mobo] Geluid valt even weg.

Pagina: 1
Acties:

• Nesto
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09-2021

Nesto

Chef du production

Topicstarter
Ik heb een een aopen ax4b-533 en daarop een p 4 2,4 GHZ. Nu gebruik ik de onboard sound, maar af en toe (de ene keer in een game de andere keer gewoon in een liedje) valt het geluid weg. Na een reboot doet het geluid het weer, en ook na ongeveer 15 tot 60 minuten wachten.(door neit te rebooten). Heb de nieuwste drivers al gebruikt maar het euvel blijft zich voordoen, heeft iemand een idee?

Yes - OEM

Verwijderd

Word het in apparaat beheer wel goed weergegeven? OS? Heb je ook goed ingesteld hoeveel speakers je hebt?

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ik heb er niet heel veel verstand van hoor, maar misschien een kapotte condensator? Dat ie tijdens een reboot meteen wordt ontladen, maar het ook zelf "langzaam" doet in de tijd die je zelf aangaf. Het moet iig hardware-related zijn, want software die het niet doet om de zoveel tijd ken ik niet (tenzij het shareware is ;-) )

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Nesto

Nesto

Chef du production

Topicstarter
Heb 2 speakers, en heb dit goed ingestelt.

Yes - OEM

• Nesto

Nesto

Chef du production

Topicstarter
Niemand een oplossing?

Yes - OEM

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

misschien je drivers eens upgraden?

als het ook geen driverprobleem is dan zal het onboard dingetje wel brak zijn, dat komt veel voor met onboard geluid :)

en dan zou ik er gewoon een sb128pci oid in stoppen (tenzij je natuurlijk voor 7.1 geluid gaat oid), die kosten niet zoveel :)

[ Voor 30% gewijzigd door NoBody op 25-06-2003 13:11 ]

Hoi

Pagina: 1