Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:51
Ik heb een hele tijd geleden de film Blair Witch 2 gezien en het viel me op dat ze daar zo'n hele mooie handsfree telefoon hadden staan :)

Het was een soort plateau met 6 voeten, en daar kon je dan gewoon tegen praten.
Ik zou graag zoiets willen hebben omdat ik soms gek wordt van die hoorn continue vast te houden, en zo kan je nog iets anders doen tijdens telefoneren ook :)

Dus ik ging zoeken, alleen het enige waar ik op kwam, waren normale draadloze huistelefoons met handsfree functie, alleen heb ik liever gewoon een ding waar zoiezo niet iets van een horen bij zit.

Heeft iemand ooit zoiets gezien?
Ik heb ook al de got search geraadpleegd, alleen daar kreeg ik ook niet echt uit wat ik wou.
Misschien dat er ooit iemand tegenaan gelopen is op internet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Jij bedoelt denk ik van die conferentie telefoons die ze in een vergadering op het midden van de tafel zetten zodat iedereen het kan horen en praten??

ik heb btw zelf een grote telefoon met groot lcd met database met nummer en adressen erin met goede handsfree, zit alleen wel een hoorn op, maar die hoef je toch niet te gebruiken als je dat niet wilt :)

[ Voor 41% gewijzigd door Repeat op 24-06-2003 20:40 ]

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ja, ik denk het wel :)

Het hoeft op zich niet zo'n geweldig mooi ding te zijn (is vaak ook duur dan :P) alleen iig zonder hoorn zou wel makkelijk zijn :)
Dat ik gewoon met knoppie opneem en dan weg kan lopen bij wijze van spreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat

Repeat

Ik denk dat je het misschien moet zoeken bij het business centre van de kpn ofzo? omdat het denk ik toch voor de zakelijke markt bedoeld is.

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07 15:38

Korakal

Up up up!

spokje schreef op 24 June 2003 @ 20:27:
Dus ik ging zoeken, alleen het enige waar ik op kwam, waren normale draadloze huistelefoons met handsfree functie, alleen heb ik liever gewoon een ding waar zoiezo niet iets van een horen bij zit.
Even een kanttekening: je kunt dan dus helemaal nooit privé bellen, en handsfree kwaliteit zal natuurlijk door de extra versterking nooit de geluidskwaliteit halen van een handset.

Is een headset-telefoon niet iets voor jou?

[edit]

Afbeeldingslocatie: http://www.askergoworks.com/images/products/headsets-plantronicscordless.gif

Zoiets, je hebt ze ook met draad van de basis naar de headset.

[edit2]

Afbeeldingslocatie: http://store6.yimg.com/I/coolgadget1_1745_2536957
Isookcool :)

[ Voor 21% gewijzigd door Korakal op 24-06-2003 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat

Repeat

Als je gewoon een telefoon neemt met hoorn + handsfree functie kan je gewoon kiezen. Dit lijkt me het handigste en als je de hoorn niet wilt gebruiken gebruik je hem toch niet. :) Maar je hebt dat iig altijd nog de mogelijkheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Korakal schreef op 24 juni 2003 @ 20:45:
[...]

Even een kanttekening: je kunt dan dus helemaal nooit privé bellen, en handsfree kwaliteit zal natuurlijk door de extra versterking nooit de geluidskwaliteit halen van een handset.

Is een headset-telefoon niet iets voor jou?
Oh ja, goed punt daar! Had ik niet echt over nagedacht. Het is wel minder als je idd nooit prive kan bellen, hmm......denk denk :Y)
het blijft wel errug mooi :)

Ik zal eens bij dat business centre van kpn kijken, thx voor de tips :)

Edit: Ik heb even bij die KPN site gekeken en daar staat idd iets wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://www.kpn.com/common/graphics/vs100prodwtitlel.gif

Maar die is erg prijzig, en ik had eigenlijk gehoopt op iets minder geavanceerd. Zal nog eens goed verderzoeken op vergadertoestellen, je weet maar nooit :)

[ Voor 22% gewijzigd door spokje op 24-06-2003 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Korakal: Ziet er leuk uit, maar ik denk dat ik dan toch voor de handsfree met hoorn ga ;)

Repeat: Yup idd, ken je toevallig nog goeie merken oid of zal eentje van de kijkshop van rond de 40 euro ok wel volstaan qua kwaliteit of is dat erg moeilijk te zeggen zo? :)

[ Voor 28% gewijzigd door spokje op 24-06-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat

Repeat

Amstrad maakt imo hele mooie telefoons. :) Heb er zelf ook 1. Die is al 6 jaar oud ofzo (weenie precies) en doet het nog heel goed. Zien er alleen wel duur uit:

www.amstrad.com

edit: ziet er wel _heel_ duur uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Repeat op 24-06-2003 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De Siemens 4000 Gigaset heeft 2 types die ook een fantastische luidspreker functie hebben.
De Comfort en de Micro, daaran is de luidspreker functie echt goed.

Bijvoorbeeld:

Als ik hier achter de PC zit, en mijn vriendin 5 meter verderop op de bank ligt, dan kan de tegenparty mijn vriendin nog goed verstaan als de Siemens bij mij op de PC tafel staat...

Met Siemens 4010 of de 4015 Comfort of Micro is dat dus ook heel goed mogelijk.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07 15:38

Korakal

Up up up!

Ginz schreef op 24 juni 2003 @ 21:13:
De Comfort en de Micro, daaran is de luidspreker functie echt goed.
Agrees with that :)
* Korakal heeft een 4010 micro

Enige is: hij is niet full duplex. Je kunt dus niet tegelijk praten.
Nou is full duplex alleen mogelijk met een telefoon met goeie filters (tegen rondzingen) maar ze bestaan wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87473

Hello!
Er zijn een aantal headset toestellen op de markt met een ingebouwde headset poort. Velen zijn pittig in prijs. Er zijn ook een aantal die betaalbaar zijn. Heb je een analoge telefoonlijn of digitaal? Kijk anders even op ... - zoek op trefwoord "Fidelity"- betaalbaar analoog headset telefoon met headset poort.

Groeten, Meerte

[ Voor 4% gewijzigd door intoxicated op 27-06-2003 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87473

Als je draadloos wil bellen met een headset dan zou je eens naar een draadloos telefoontoestel moeten kijken met een headsetuitgang - 2,5mm - jack plug.
Bijv. Siemens micro 4010 of Panasonic dect toestel met headset.
Als je een vaste telefoon wilt zonder hoorn waar een headset op aangesloten kan worden dan kun je kijken naar de United Headsets Telephonebase met een UH Max hs erop.
Kun je allemaal vinden op ... .

[ Voor 2% gewijzigd door intoxicated op 27-06-2003 03:57 ]

Pagina: 1