Ik heb een hele tijd geleden de film Blair Witch 2 gezien en het viel me op dat ze daar zo'n hele mooie handsfree telefoon hadden staan 
Het was een soort plateau met 6 voeten, en daar kon je dan gewoon tegen praten.
Ik zou graag zoiets willen hebben omdat ik soms gek wordt van die hoorn continue vast te houden, en zo kan je nog iets anders doen tijdens telefoneren ook
Dus ik ging zoeken, alleen het enige waar ik op kwam, waren normale draadloze huistelefoons met handsfree functie, alleen heb ik liever gewoon een ding waar zoiezo niet iets van een horen bij zit.
Heeft iemand ooit zoiets gezien?
Ik heb ook al de got search geraadpleegd, alleen daar kreeg ik ook niet echt uit wat ik wou.
Misschien dat er ooit iemand tegenaan gelopen is op internet?
Het was een soort plateau met 6 voeten, en daar kon je dan gewoon tegen praten.
Ik zou graag zoiets willen hebben omdat ik soms gek wordt van die hoorn continue vast te houden, en zo kan je nog iets anders doen tijdens telefoneren ook
Dus ik ging zoeken, alleen het enige waar ik op kwam, waren normale draadloze huistelefoons met handsfree functie, alleen heb ik liever gewoon een ding waar zoiezo niet iets van een horen bij zit.
Heeft iemand ooit zoiets gezien?
Ik heb ook al de got search geraadpleegd, alleen daar kreeg ik ook niet echt uit wat ik wou.
Misschien dat er ooit iemand tegenaan gelopen is op internet?