logitech cordelss muis, alleen knoppen

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:06
Ik heb een cordless desktop van Logitech gekocht, maar van de muis doen alleen de knoppen het.
In de manual, voor zover daar al IETS in staat, staat hierover niks.

Er is dus verbinding met de ontvanger, want de knoppen doen het, maar hij reageert totaal niet op beweging. Het is overigens een balmuis, dus niet optical

Het maakt niets uit of ik m aansluit op USB of de normale muispoort.

[ Voor 12% gewijzigd door Stefke op 24-06-2003 20:23 ]

• Stefke
Iemand een idee wat dit kan zijn? Het toetsenbord werkt perfect, maar ik krijg met geen mogelijkheid de muis aan de praat.

Nieuwe batterijen (andere dan de meegeleverde) maken geen verschil. De knoppen doen nu ook niks meer (heb zojuist de meegeleverde software geinstalleerd)

Wellicht volg ik de procedure niet juist voor het activeren van de muis oid? Bij het uittrekken van de USB kabel reageert alles zoals het hoort, in de hardwaretab staat ook de cordless muis juist geinstalleerd (en werkend zonder problemen)

• talin
  • Laatst online: 12:48

talin

ES-MA

en een gewone muis op je PS2 ingang werkt wel ?

of zit daar nix op aangesloten , dan zou je in je BIOS iets in de geest van : USB mouse aan moeten vinken .

of de muis is gewoon heen gegaan ;)

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-08 14:57
Staat de ontvanger wel ver genoeg van monitor of iets dergelijks vandaan. De straling van je monitor zou het signaal kunnen storen waardoor, maar een gedeelte werkt.

Alles is terug te redeneren naar 4

• Stefke
Met een normale (optische) muis op USB of met adapter op PS2 werkt alles gewoon.

Ontvanger moet ook dichtbij genoeg staan, want toetsenbord en de muisknoppen werken goed. Heb m ook zo ver als mogelijk van monitor gehouden, de knoppen werken perfect, alleen beweging doet ie niet.

Zal m maar terug moeten sturen (kost mij geld :( ) voor een andere, deze is gewoon niet goed.

[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 27-06-2003 13:58 ]

• Stefke
Ik heb dit spul retour gestuurd wegens niet functionerende muis. Daarop heb ik hetzelfde nogmaals gekregen, en tot en met gisteren heeft alles gewerkt, d.w.z. ik gebruik alleen het toetsenbord, de muis ligt als "reserve", maar het toetsenbord werkte zonder problemen

Gisterenavond kreeg ik ineens last van slecht reagerende knoppen, de ontvanger stond wat ver weg, dus ik denk, effe wat dichterbij zetten. Maakte niks uit, op een gegeven moment reageerde het toetsenbord helemaal niet meer.

Eerste logische gedachte is dan dat de batterijen leeg zijn, maar nu ik al 3 sets )(1600mah en 1800mah) oplaadbare batterijen geprobeerd heb werkt het nog steeds helemaal niet. Als ik de batterijen die in het keyboard zaten in een lampje steek brandt dat ding op 110%.

Met de connectknopjes pielen maakt ook geen verschil. Hoe werkt dat uberhaupt, moet je die tegelijk indrukken of in een volgorde of zo? Er staat niet eens iets in de manual van 1 pagina :|

Ook de muis doet niks meer, terwijl daar de batterijen uit waren (omdat ik die in principe niet gebruik, behalve bij film kijken).

USB of de normale poort aansluiten maakt ook al niets uit, ik krijg die rommel niet meer aan de praat. Had ik het maar nooit gekocht :(

Weet iemand wat ik kan doen of proberen?

[ Voor 14% gewijzigd door Stefke op 26-08-2003 19:14 ]

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-08 14:57
Heb je de nieuwste I-touch software geinstalleerd?

Het gebruk van de connectknopjes:
1e knopje op ontvanger
2e schermpje verschijnt met nieuw apparaat zoeken
3e knopje muis/tb indrukken

Alles is terug te redeneren naar 4

Pagina: 1