Toon posts:

Paar vraagjes over O2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een jaar O2/Telfort. Vorig jaar had ik een nieuw abonnement afgesloten voor 1 jaar, deze is nu dus bijna afgelopen. Nu ben ik dus weer op zoek naar iets nieuws, maar ik denk dat ik bij O2 blijf.

Nu zag ik een O2/500 abonnement voor 12,50 pm. Deze zou ik dan willen hebben icm een SonyEricsson T310. Mijn oude abonnement loopt in augustus af, maar kan ik nu al een nieuw abonnement nemen terwijl ik mijn oude nummer behoud?

Verder zag ik op de O2 site dat je 3 maanden gratis krijgt als je bij O2 blijft, geldt dat alleen als ik rechtstreeks van de O2 site bestel of krijg ik die korting ook als ik bijvoorbeeld op een webshop bestel. En moet ik kosten betalen om mijn nummer te behouden terwijl ik bij dezelfde aanbieder blijf?

Denk dat dit alles was :)

• milouny
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-05 22:54
Dat nieuwe abbonement nemen kan wel denk ik. Moet je voor 6 juli doen want dan betaal je de eerste 3 maanden geen 7.50 abbonementskosten EN geen 5 euro voor de 500 minuten bellen. (Dan kun je trouwens alleen bellen naar mobiele nummers van O2 en gewone vaste nummers).
Hoe je 't kunt bestellen weet ik niet, ik was vanmiddag bij O2-plaza in het centrum van Den Haag, en ik morgen denk ik zo'n abbomenent afsluiten... ik twijfel alleen nog of ik die een of andere siemens zal nemen (die is gratis bij dat abbonement) of die shiney Sagem myX-5m.... die kost bij 1-jarige abbonement 49 euro en bij 2-jarig 0.00....
Ik weet niet of er een O2-winkel bij jou in de buurt is maar anders is 't misschien wel handig om eens langs te gaan.

AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB

Verwijderd

Topicstarter
milouny schreef op 24 June 2003 @ 19:59:
Dat nieuwe abbonement nemen kan wel denk ik. Moet je voor 6 juli doen want dan betaal je de eerste 3 maanden geen 7.50 abbonementskosten EN geen 5 euro voor de 500 minuten bellen. (Dan kun je trouwens alleen bellen naar mobiele nummers van O2 en gewone vaste nummers).
Hoe je 't kunt bestellen weet ik niet, ik was vanmiddag bij O2-plaza in het centrum van Den Haag, en ik morgen denk ik zo'n abbomenent afsluiten... ik twijfel alleen nog of ik die een of andere siemens zal nemen (die is gratis bij dat abbonement) of die shiney Sagem myX-5m.... die kost bij 1-jarige abbonement 49 euro en bij 2-jarig 0.00....
Ik weet niet of er een O2-winkel bij jou in de buurt is maar anders is 't misschien wel handig om eens langs te gaan.
Ik bestel hem zoiezo niet via O2. De T310 kost daar namelijk > 150 euro bij een 500 abonnement. En dat vind ik teveel, zeker als je ziet dat als ik hem via een webshop koop zo'n 40 euro betaal. En volgens mij is de 310 het goedkoopste toetsel met infrarood en tri-band.

Ik zit alleen een beetje met die extra kosten, krijg ik extra korting als ik bij een webshop bestel omdat ik al O2 lid ben? En moet ik nummerbehoud kosten betaal als ik bijdezelfde aanbieder blijf.

• milouny
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-05 22:54
ligt er aan welke webshop lijkt me he?

Maar ga gewoon O2 bellen, zij hebben er verstand van.
Maar als je al O2 hebt en je blijft bij O2 betaal je geen nummerbehoud kosten, dan krijg je volgens mij zelfs korting op je nieuwe abbonement (1e 3 maanden gratis ofzo)

AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB