Toon posts:

Heeeeeeeeele lage 3d mark score

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hejz...

'k heb op dit moment een Duron 800, msi K7t pro, 128mb pc133, maxtor 20,4 gig ATA100 hd en een (lach niet) Diamond Stealth III s4 chipset... Dit spulletje haalt een 3d markscore van 1400 punten.... HEEEEEEL LAAG!!! wat kan ik hier aan doen.... ! hoe komt het... en wat is de oplossing!! HELP ME!:'(

Verwijderd

ik heb een 3dmark score van 4016 (zie mijn signature voor systeem) maar het ligt er gewoon aan hoe je die 3dmark hebt ingesteld. Maar als het systeem heel vlot gaat in spellen dan is er toch nix mis mee. dan zuigt dat 3dmark gewoon. Je moet niet altijd op dat 3Dmark letten. vogges mij maar rommel hoor. want in die top100 stond iemand met dezelfde geforce als mij en slomere proc met een veel hogere score.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Je videokaart staat nu ook niet echt bekend als een racemonster, en waarom andere geforces een hogere score halen? extreem overklokken!

Verwijderd

Yep, en als 3dMark2000 zo'n troep is, ga je straks zeker ook geen Max Payne spelen?

[edit]En ja, een paar honderd marks in 3dmark2000 is eigenlijk maar een paar frames (100/20=....)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmmm...... toch maar een geforce 2 halen!! :) eerst ff geld bijelkaar sprokkelen.. dan "EXTREEM" overclocken...

;)

Verwijderd

Exreem laag? sterf! ik kom niet boven de 1300 uit met een p2-350 en TNT... :7

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:34

McLambo

MTB Junky

Ik had een AMD K6-400 met een TNT2
score: 1100, dit was te triest vond ik;

ik heb even geupgrade naar:
Amd Athlon 900 Mhz met een Geforce 2 GRS 32MB DDR. allemaal op standaaar klokkie

score:
6700
da's beter dacht ik zo, of niet soms? *D

Verwijderd

AMD Duron 800
Abit KT7
224MB RAM
Diamond Viper 2 32MB

3DMark score: 2600

Zou deze lage score door windows me komen?

• Rambeer2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 21:40
Als je een moederbord met via chipset hebt, dan moet je de via 4 in 1 drivers ff installeren.
sheelde bij mij vrij veel. ging omhoog van 2000 naar 5500. voor spec's zie mijn signature.

Verwijderd

Really?
Moet ik ook maar es doen dan!

Maareh... werken de VIA 4-in-1 drivers ook onder Win ME of moet ik weer terug naar 98SE?

Verwijderd

ik henb een score van 553 is dat laag voor een k6-2 400 met ati rage pro 8 mb.

frits

• HaaZ
  • Laatst online: 19:35

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

nee... een rage pro is niet voor 3d bedoelt volgens mij...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

3dMark is geoptimaliseerd voor Gforce chips...die scoren altijd veel hoger dan de rest..draait alles naar tevreden? kijk dan niet naar 3dMark score, die frustreert alleen maar...

• WFvN
  • Laatst online: 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL laag? wat dacht je van mijn 638 punten...... op m'n compaq armada e500 met ati mobilitychipset.... kan halflife nog net acceptabel spelen (25-30 fps).
Gamen gaat op m'n normale bak toch echt een stuk beter.... ruim 6300 punten onder w2k. Onder w98 nog hoger... mja.. who cares... w2k roels

Verwijderd

Dan maar een geforce2 voor kerst >:)
Pagina: 1