Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[el] 2 verschillende opladers

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Ik heb pas een mp3 speler gekocht (de xclef hd-500) en daar zat een oplader bij met de output specs van 5 volt 2 ampère. Maar omdat ik de speler ook in de auto wil gaan opladen had ik de autolader van iriver gekocht (op de gok) om te kijken of die ook zou werken. Maar die oplader heeft outputspecs van 4,5 volt 1 ampère. Nu is mijn vraag.
1. Zal het werken? en ten 2e kan dat mijn mp3speler schaden? Wil het niet testen, omdat ik geen zin heb in een mp3speler van 300 euro kaput :/

Mijn Systeem Specs

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

waarschijnlijk gaat dit niet lekker werken aangezien die adapter is meegeleverd van je mp3 2 ampere levert, dit zal hij dan ook nodig hebben anders zouden ze het hem niet bieden, een adapter van 1 ampere is dus te weinig en zal veel te veel vermogen moeten gaan leveren wat hij helemaal niet kan, dus dat wordt zelf even knutselen voor een schakeling... zijn makkelijk te maken hoor je lokale electroboer weet er ook vast wel raad mee

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Nee dat gaat het waarschijnlijk niet. Als je een vervangende adapter voor iets moet hebben moet het ~ hetzelfde voltage hebben en hetzelfde, of hoger, vermogen. De originele kan 2 ampere leveren, je vervangende slechts 1. Waarschijnlijk wordt dat dus niets. Dit heeft verder weinig met PCs te maken dus hoort niet in CME. Het antwoord is echter te basic om te moven dus bij deze een slotje :)

Dit topic is gesloten.