Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een Asus MyPal a620 PocketPC te kopen.

Nu viel mij het volgende op. Op de site van Mycom.nl is hij al te koop maar dan met Microsoft Pocket PC 2002. Op de site van staat dat hij binnen kort leverbaar is. Op de site van Asus is nog niks te vinden over deze MyPal.

Echter Asus MyPal a620, PocketPC 2003 op de site van Hardware Analysis (www.hardwareanalysis.com/content/article/1635 ) staat vermeld dat de Asus word geleverd met het nieuwe PocketPC 2003.

Ny was mijn vraag…Weet iemand of er misschien twee versie zijn van de Asus Mypal a620 (verschillende Pocket versies)?

• Marten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08-2025
Hehe, had ik deze niet ook al gezien op PocketPCClub.nl? :) Ja hoor, Asus MyPal a620 PocketPC daar was ie... Op de een of andere reden lukte het me echter niet om daar in te loggen...
Anyway, ik heb toen al even gebeld met MyCom, en die verzekerden me ervan dat het een fout in hun systeem was, waarschijnlijk omdat ze voor PDA OS-en nog geen entry hadden voor Windows Mobile 2003... Hij zou het even doorgeven... Je krijgt hem dus gewoon met 2003 erop.

offtopic:
Ik had er dus ook al naar gekeken, maar het leek me dat het ontbreken van een SD-slot op dat ding lastig is (m.n. omdat ik later ook een WiFi kaartje erin wil kopen)?

Verwijderd

Topicstarter
Thanks....ga ik hem morgen ff halen....

BTW op PocketPCClub.nl krijg ik weinig reacties......

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
illuware schreef op 24 June 2003 @ 20:57:

offtopic:
Ik had er dus ook al naar gekeken, maar het leek me dat het ontbreken van een SD-slot op dat ding lastig is (m.n. omdat ik later ook een WiFi kaartje erin wil kopen)?
Er zit toch een CF slot op? Dat is het meest geschikte slot voor WiFi tot nu toe, die kaartjes heb je al vanaf 70 euro :/

• Marten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08-2025
frim schreef op 24 juni 2003 @ 23:21:
[...]

Er zit toch een CF slot op? Dat is het meest geschikte slot voor WiFi tot nu toe, die kaartjes heb je al vanaf 70 euro :/
Ja, maar dan heb je dus geen slot meer voor een geheugenkaartje, zoals je bij bijv. de Axim wel hebt dankzij het SD-slot.