Toon posts:

Omega driver voor Radeon 9700 Non-pro

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He,

Wie weet waar ik de omega driver kan vinden voor mn Club3d Radeon 9700 non-pro ? ik heb met search gezocht maar vond alleen maar dead links, of een installatie die vraagt om disk 2 ?! :? Ik heb hem nodig voor WindowsXP.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:23
www.omegacorner.com
best wel te vinden met de search

[ Voor 48% gewijzigd door Fanatic_FS op 24-06-2003 21:55 ]

• Pubbert
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Idd prima via de search of via www.google.nl te vinden.

Hier => -= Radeon Topic - Deel 66 =- <=vind je ook wel hier wat links (openingspost) en dan kun je alsnog daar je vraag beter stellen

Lees ook de FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03) eens door :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
Neej maar mn vraag was, ik had de driver gevonden van omega alleen na een tijdje vraagt hij om disk 2 ?! maar die vind ik nergens 8)7

• Pubbert
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Dan had je blijkaar de verkeerde :) Dan zoek je even opnieuw en download je een nieuwe/andere, er zijn zoveel mensen die Omega's gebruiken.

En als je wat toe wilt voegen: gebruik aub de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:47
Neej maar mn vraag was, ik had de driver gevonden van omega alleen na een tijdje vraagt hij om disk 2 ?! maar die vind ik nergens
IMPORTANT: It is recommended that you use a download manager to get the drivers since there have been reports of broken downloads. If you download the file and it asks for Disk#2, then your download is corrupted, you'll have to re-download. Make sure the file you downloaded is the exact same size as I specified below. Any download manager should work

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie bovenstaande replies. Zoekwerk dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.