Toon posts:

Logitech Dual Optical Schakelt lasers uit.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik zorgen dat mijn Logitech Dual Optical zijn lasers uitzet als ik 3 sec niet mijn muis beweeg, ik heb sinds kort een icemat en mijn muis activeert de lasers niet, want om een of andere reden ziet hij dan geen ondergrond.

Ik heb geen flauw idee of het uberhaubt kan, maar hulp is zeer welkom, aangezien mijn icemat niet terug gestuurd kan worden wegens bedrijfs beleid, en hij kost 35 euro..

icemat = een glaze muismat.

Thank you,

Groeten Bart M.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik snap het id niet helemaal

je wilt dat de het lampje voor de optische censor uitgaat na 3 sec dat snap ik
maar daarna zeg je dat je ice mat niet lekker werkt met de muis...

je zou dan toch willen dan die lampen aanblijven, of zie ik dat verkeerd :?

zou je dit even willen verduidelijken :)

je kan overigens niet instellen dat je muis langer of minderlang dit lampje aanhoud, igg niet met de software :)

[ Voor 17% gewijzigd door Maarten op 24-06-2003 18:04 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

als ik bij mijn normale optical op een knopje druk gaat de led gewoon aan ..
heb je dat al geprobeert ?

wel irritant hoor zoeits .. ik zou die icemat aan iemand daar geven die er wel iets aan heeft ..

Iperf

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Werkt hij verder wel gewoon op de icemat? Dus als de 'lasers' (zijn gewoon LED'jes) nog aan staan?

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 13:00
Ik neem aan dat je niet de zwarte Icemat hebt, opticals werken slecht met transparante/glimmende ondergronden.

Buiten dit kan je niet via de software bepalen of de laser aan of uit moet.
Een Logitech MX zou het beter moeten doen op vreemde ondergronden.

Ik gebruik gewoon een standaard matje voor m'n MX500, werkt altijd en nog goed ook :)

Verwijderd

Ikzelf heb een glazen bureau, en daar werkt hij maar half/half op (een MX700, maar die's ook dual optical, zal niet zoveel schelen dus). Ik zou die icemet weggooien en een gewone mat gaan gebruiken. Optische muizen zijn niet gemaakt voor gebruik op glas..

(overigens kan wat je wilt niet, en zijn het geen lasers, maar dat laatste was al duidelijk)

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 16:05
je wil je ledjes uitzetten omdat je ze niet aan krijgt ??

I can see clearly now, the brain is gone...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:42
Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 18:08:
Ikzelf heb een glazen bureau, en daar werkt hij maar half/half op (een MX700, maar die's ook dual optical, zal niet zoveel schelen dus). Ik zou die icemet weggooien en een gewone mat gaan gebruiken. Optische muizen zijn niet gemaakt voor gebruik op glas..

(overigens kan wat je wilt niet, en zijn het geen lasers, maar dat laatste was al duidelijk)
De MX700 is geen Dual Optical muis, maar je hebt wel gelijk dat glas niet perfect werkt in combinatie met een optische muis. Door lichtbreking komt het licht op een hele andere plaats terecht dan waar het lezertje het kan vinden.

Misschien dat je met iets gekleurd/donkers onder je IceMat wat meer succes kan boeken, maar ik geef je weinig kans. Of proberen in te ruilen voor een andere kleur of gewoon deze verkopen en een goede (optische) muismat kopen :)

The devil is in the details.

Pagina: 1