Toon posts:

Vodafone Mobile Connect Card ICM Remote Desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren tweakers ik zit met het volgende.

Ik wil, voor technische beursanalyse, 5 dagen in de maand met mijn laptop (icm met een Mobile Connect Card van Vodafone) vanaf de boot mijn pc thuis kunnen overnemen.

Nu kost GPRS 1.5 euro per mb dataverkeer. Na een dag zou dat neerkomen op 250 euro. Tenminste dat is met Remote Administrator 2.1 zo. (Alles in de laagste instellingen) --> Dus met 16 kleuren (kan niet lager). en een interval van 1x een refresh per seconde (kan helaas niet lager)

Nu vroeg ik mij af of jullie een software pakket kennen waarmee ik mijn desktop pc op afstand kan bedienen, waarbij ik zomin mogelijk bandbreedte gebruik. Ik heb overigens ook maar een refresh nodig van 1x per minuut. Zodat ik de gebruikte bandbreedte kan inkorten.

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 14:32
Is WinVNC misschien iets voor je (www.download.com)?

Verwijderd

Topicstarter
WinVNC heb ik net geprobeert. Maar ik kan de refresh niet kan verlagen (tot bijv 1x per minuut). Hij slurpt nog meer bandbreedte dan Remote Administrator en het zou met de Vodafone Mobile Connect Card ongeveer neerkomen op 1800 euro per dag :o

Weet iemand een alternatief?

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Weet je heel zeker dat je de PC thuis wilt overnemen en niet de programma's die daarop draaien rechtstreeks op je laptop kan zetten?

Ik neem aan dat het om beursgerelateerde programmas gaat waar je maar 1 licentie voor hebt ofzo?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Topicstarter
Juup schreef op 24 June 2003 @ 19:21:
Weet je heel zeker dat je de PC thuis wilt overnemen en niet de programma's die daarop draaien rechtstreeks op je laptop kan zetten?

Ik neem aan dat het om beursgerelateerde programmas gaat waar je maar 1 licentie voor hebt ofzo?
Het probleem is idd dat ik maar 1 licentie heb. Ook al had ik er meerdere dan zat ik nog met het probleem dat het een heel zwaar programma is + dat de koersen alleen op mijn desktop pc kunnen worden ingelezen. De software direct op mijn laptop installeren is dus (helaas) geen optie.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

Probeer TightVNC (sterkere compressie dan RealVNC) of RemotelyAnywhere eens?

Ik weet niet wat het analyseprogramma voor een output geeft, maar kun je dat niet een databaseje indraaien, of met screenshots werken ('t is maar een voorzetje, geen idee nog van de realisatie in dat geval).

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:20
Is windows xp niet een optie met terminal services control? dat neemt bijna geen bandbreedte in.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:07
Persoonlijk zou ik dan Remotely Anywhere pakken (kost wel wat)...
Daarmee kun je screenshot based remote control doen... maw. Bij elke klik krijg je pas een update.. Hij zal dan wel wat meer sturen, omdat ie bij elke klik de complete screenshot stuurt, maar de refresh heb je zelf (letterlijk) in de hand..

Maar misschien dat er ook andere pakketten zijn die screenshot based remote control kunnen doen..

[ Voor 15% gewijzigd door Krypt op 25-06-2003 16:46 ]

Pvouput live

Pagina: 1