Ik heb nu Targa SPK 316 (4Ohm),
maar vind de output power net iets te laag, in ieder geval bij het openzetten van de volume knop >70% (bij muziek wat tussen de -3~0dB zit) wordt de vervorming niet te pruimen...
Ook mag er wel net ff wat meer Bass in zitten.
Had dus vandaag op aanraden van een computerwinkel, Creative SBS250 speakertjes gehaald... vond ze al echt klein, maar ze zeiden dat er behoorlijk wat geluid voor die speakertjes uitkwam...
Naja getest
Mijn oude Targa's produceren bij dezelfde vervorming iets van 2~3x zoveel geluidsdruk en de Bass is op zeker zwaarder.
Ik gebruik deze speakers op mijn Live! als rear speakers en neem ze altijd mee op vakantie voor aan een discman... en om die laatste reden wil ik net wat meer power. Dus geen 5.1 set met Subwoofer etc etc.
Maar ik heb echt GEEN idee welke
Normaal zou ik geen advies vragen om wat te kopen... maar overal zie je alleen maar tests van 5.1 setjes. En het gaat puur om stereo speakertjes
Ik zoek dus geen: 4.1 of 5.1 etc geen stereospeakers met Sub
maar vind de output power net iets te laag, in ieder geval bij het openzetten van de volume knop >70% (bij muziek wat tussen de -3~0dB zit) wordt de vervorming niet te pruimen...
Ook mag er wel net ff wat meer Bass in zitten.
Had dus vandaag op aanraden van een computerwinkel, Creative SBS250 speakertjes gehaald... vond ze al echt klein, maar ze zeiden dat er behoorlijk wat geluid voor die speakertjes uitkwam...
Naja getest

Ik gebruik deze speakers op mijn Live! als rear speakers en neem ze altijd mee op vakantie voor aan een discman... en om die laatste reden wil ik net wat meer power. Dus geen 5.1 set met Subwoofer etc etc.
Maar ik heb echt GEEN idee welke
Ik zoek dus geen: 4.1 of 5.1 etc geen stereospeakers met Sub
[ Voor 5% gewijzigd door n00bs op 24-06-2003 17:43 ]