Ruil-advies gevraagd : SamsungT100 => SonyEricsson T68i ?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Topicstarter
Goed, ik heb hier dus een splinternieuwe SamsungT100 liggen, en iemand wil zijn maand oude T68i ruilen voor mijn T100 .
Wat denken jullie, is dit een go-go of een no-no .....?

Zoals bekend is, wordt de T100 compleet met datakabel geleverd, en de T68i zonder dit moois geleverd, wel bestaat natuurlijk de mogelijkheid via een usb-bluetooth of irda dongle data heen en weer te kunnen transferren .

Op de T100 kan je zelf pictures toevoegen, zo heeft mijn zwager een foto van zijn vriendin in z'n foon staan, en ik vraag me af, kan dat ook met de T68i , ik zou het wel interressant vinden dit ook op die t68i te kunnen doen.

Voorts hoor ik net van mijn twee buurjongens dat ik dom ben als ik deze ruil aan ga, want de T100 is veel duurder dan de T68i .

Aan GOT(ters) de vraag, zou ik het doen of zou ik het niet doen ?

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05-2025
Ik wil een 7650. !!!

Dus ik vind het geen goede ruil !!!

Ja ja ja Nee !!

• BYM
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Topicstarter
Dit vraagt natuurlijk om uitleg pdxnet .......

Ik kon mijn T100 ruilen met iemand voor een 7650, en pdxnet zou dan die 7650 van mij kopen , maar ja die gozer van die 7650 antwoord niet op mijn emails dus dat gaat niet door :P

[ Voor 3% gewijzigd door BYM op 24-06-2003 17:05 ]

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Tsja, over beide telefoons is véél te vinden. Aangezien dit uiterst persoonlijk is, denk ik niet dat een topic als dit veel zin heeft.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.