NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
De usernaam is het zelfde alleen een ander wachtwoord. Maar hij vraagt tijdens het connecten naar de usernaam en password, dus geef ik die van die machine waarop ik inlog.
Moet ik hetzelfde wachtwoord hebben?
Als je de pc's niet in een domein hebt hangen dan log je in met het verkeerde account.Roman schreef op 25 June 2003 @ 08:49:
De usernaam is het zelfde alleen een ander wachtwoord. Maar hij vraagt tijdens het connecten naar de usernaam en password, dus geef ik die van die machine waarop ik inlog.
Nu stuur je als account zeg maar het volgende: \\PC1\Administrator terwijl de Adminstrator van PC2 er zo uit ziet: \\PC2\Administrator.
De Admin van PC 1 is dus niet direct de Admin van PC2.
In een domein krijg je altijd het voorvoegsel van het domein ipv de machine, dus dan werkt het wel.
Je moet ergens de login naar PC2 zo veranderen dat dat \\PC1 eraf gaat en je dus als Admin van PC2 inlogt, dan gaat het wel werken.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Ik heb geen domein, ze hangen los in een werkgroep. Maar ik zal ff proberen de wachtwoorden gelijk te trekken en dan kijken of het werkt.
Maar hoe moet ik dan \\pc1 eraf krijgen en \\pc2 ervoor krijgen?
Zit er binnen Computer Management niet ergens een optie om op de andere pc met een ander account aan te loggen?Roman schreef op 25 juni 2003 @ 09:29:
Ik heb geen domein, ze hangen los in een werkgroep. Maar ik zal ff proberen de wachtwoorden gelijk te trekken en dan kijken of het werkt.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Hij vraagt tijdens het maken van de verbindging om een usernaam en wachtwoord.
Pagina: 1