Toon posts:

[XP] krijg programma nie van pc af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens de installatie van easygprs (samsung gsm software) ging er iets niet helemaal goed waardoor de installatie gestaakt moest worden.
Nu heb ik geen map waar de software in geinstalleerd zou worden, er staat niets meer in m'n registry MAAR bij control panel staat het programma nog wel.

Probeer ik die dan te verwijderen, geeft ie aan herstellen of verwijderen... bij beide keuzes die ik dan maak loopt de volle 100 % binnen een paar seconden vol, waarna ik de melding krijg dat er succesvol onderhoud is gepleegd. Helaas is het programma dan niet verwijderd maar ook niet opnieuw op de computer geinstalleerd.

System restore werkt overigens niet, maar wil wel graag het programma op mijn computer installeren. Iemand enig idee hoe ik 'm uit control panel kan halen en 'm dan normaal kan installeren? Oh heb btw al een registry cleaner gebruikt maar dit werkt ook niet! :(

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:02

UTM

>:) FORMAT C:/q >:)

Modbreak:

:Z Het is niet eens een origineel grapje. Reageer dan gewoon niet ipv een slechte grap te plaatsen ;)

[ Voor 85% gewijzigd door F_J_K op 24-06-2003 16:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
... leuk |:(

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 16:40
Regcleaner, makkelijk progje, je krijgt gewoon de hele lijst met software zoals in je control panel, vrevolgens klik je het progje aan en kan je 2 dingen kiezen.

Verwijderen uit de lijst of Uninstall starten (zoals er normaal gebeurd als je het via control panel doet. Waarschijnlijk gebruik jij dan de eerste optie ;)

En w03f, zoek een ander forum op, zulke reacties zijn hier niet gewenst, misschien dat het tmf of cu2 forum wat voor je is.

EDIT: ik ben te goed ;)

http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml

- Remove file types
- Remove entries of old software
- Uninstall and remove Software from the Add/Remove list
- Remove unused DLL files
- Remove unused Shared DLLs (Automatically detected)
- Automatic backup feature

Directe link -> http://www.vtoy.fi/jv16/programs/RegCleaner.exe

[ Voor 31% gewijzigd door Icey op 24-06-2003 16:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hehe had 'm zelf al gevonden met google ;), maar thanx anywayz. Hij's nu iig uit m'n control panel...nu ff regcleanen weer enne ff defreggen en dan hopen dat ie gewoon wil installen!! :)

• Icey
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 16:13:
Hehe had 'm zelf al gevonden met google ;), maar thanx anywayz. Hij's nu iig uit m'n control panel...nu ff regcleanen weer enne ff defreggen en dan hopen dat ie gewoon wil installen!! :)
hou me op de hoogte van of het lukt :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt!! Thanx!! :* ;)

• Icey
Dat is dan 22 euro 50 excl btw, voorrijdkosten (tja, moest helemaal naar mijn pc komen) 19€ voor een toetsenbord (mijn f5 knop is nu kapot) en dan hebben we het nog niet over alle moeite doe ik heb moeten doen 8)7 :P :>

Het is duidelijk, ik verveel me 8)7
Pagina: 1