Toon posts:

koeler amd 3000, ik overclock niet

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zonder mijn compu te overclocken vraag ik mij af of ik voor de de amd 3000 boxed voldoende heb aan de cooler die erop zit, of dat ik beter een zalman 6000 uc of iglo2500 (ziet test op tweakers.nett) er bij kan kopen..
In de faq staan wel een paar coolers vermeld als tip, maar weet niet welke dan best geschikt is voor 3000

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
koeler amd 3000

lees de sluitmessage van BalusC :)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

AMD gaat echt geen koelers bij een processor leveren die niet in staat is de CPU te koelen hoor. Dat zou wel heel dom zijn van ze 8)7
Je zou wel een Zalman kunnen nemen als de boxed koeler je te lawaaierig is natuurlijk, maar qua koelprestaties is de boxed uiteraard voldoende om t ding stabiel te houden.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gedaan, maar wat ik in deze post ook zeg, daar vind ik niks over amd 3000 en coolers... meer over overklokken en dat doe ik nie....

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-02 15:15
Zoals er ook in de FAQ word gezegd, voldoet een standaard meegeleverde koeler, mits je een normale airflow hebt.

Wil je gaan overclocken (wat jij duidelijk zegt dat je niet wilt), dan is een betere koeler aanbevolen, zoals één van de twee die jij hierboven noemt.

Zorg er dus gewoon voor dat je een goeie airflow in je kast hebt en je zult geen hitte problemen krijgen met je nieuwe AMD CPU :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Dutchsauron
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-11-2025

Dutchsauron

Mooooh

Vertrouw maar gewoon op de boxed cooler van AMD, die is getest en in orde bevonden voor de 3000+, momenteel zijn er maar zo'n 6-7 koelers die imho het AMD approved label hebben en gaat er wat mis dan kan je volledig aanspraak maken de garantie, kies je voor een koeler met veel betere prestaties dan de standaard koeler kom je toch vaak uit op een koeler die de de voorgeschreven specificaties qua gewicht op de AMD vaak ver overschreiden, dit is als je weet wat je aan het doen bent geen probleem, maar heb je hier niet zoveel ervaring mee kies dan gewoon voor zekerheid en gebruik de boxed koeler

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 11:25

makje

Professioneel prutser

Zet een hele grote pot koffie en begin te lezen :P

digit-life 65 koelers getest
THG test boxed koelers
THG test 55 koelers

[ Voor 9% gewijzigd door makje op 24-06-2003 16:37 . Reden: goede url geplakt ]

9800x3d

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:12
Zie de sluitmessage van je eerdere topic :) koeler amd 3000

Bedoeling is niet dat je dan zomaar weer eenzelfde topic begint. Bekijk eens wat reviews (zie b.v. makje :) ) en maak eens gebruik van onze supersnelle search.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.