Beste gasten, ik heb al een tijdje een (best wel groot) probleem met mijn computje. Meestal ben ik zelf degene die de probleempjes ook weer oplost.....maar nu tsja ik weet de oplossing niet. Dus ik dacht op GoT zijn er zoveel mensen die nog 20x zoveel verstand van compu's hebben dan ik en die kunnen me vast wel helpen....!
Het probleem:
Nou ja staat al in de titel......Om de haverklap schakelt mijn computer zichzelf uit en dan is het ook niet meer mogelijk om de compu gelijk weer aan te doen. Eerst dacht ik dat het aan de voeding lag => nieuwe voeding => hielp niet. Ligt het aan de videokaart?? => ander videokaart erin => helpt ook niet......hmmm? Van alles nieuwste drivers erop pleuren => helpt ook niet............aaargh!! Temperatuur van de cpu +/- 50, van het systeem +/- 30. Ik weet het echt niet meer waar kan het aan liggen??? Wie helpt mij..???
Bij voorbaat dank!!
Mijn setupje:
Cheap OEM case
Q-Tec 400W P4 Dual Fan Gold Low Noise
Epox 8RDA+ met laatste bios
Club3D Radeon 9700
AMD Athlon XP 2200+
Twinmos DDR333 512 MB PC2700
Plextor PlexWriter 12x10x32a
Pioneer DRV-105
Soundblaster Live Value
Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm)
Het probleem:
Nou ja staat al in de titel......Om de haverklap schakelt mijn computer zichzelf uit en dan is het ook niet meer mogelijk om de compu gelijk weer aan te doen. Eerst dacht ik dat het aan de voeding lag => nieuwe voeding => hielp niet. Ligt het aan de videokaart?? => ander videokaart erin => helpt ook niet......hmmm? Van alles nieuwste drivers erop pleuren => helpt ook niet............aaargh!! Temperatuur van de cpu +/- 50, van het systeem +/- 30. Ik weet het echt niet meer waar kan het aan liggen??? Wie helpt mij..???
Bij voorbaat dank!!
Mijn setupje:
Cheap OEM case
Q-Tec 400W P4 Dual Fan Gold Low Noise
Epox 8RDA+ met laatste bios
Club3D Radeon 9700
AMD Athlon XP 2200+
Twinmos DDR333 512 MB PC2700
Plextor PlexWriter 12x10x32a
Pioneer DRV-105
Soundblaster Live Value
Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm)