Toon posts:

Mobo dood

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
PC werkte opeens niet meer. Geen enkel teken van leven, zelfs geen LED of ventilator. Voeding getest en deze werkt zéker. Met minimaal systeem begonnen (voeding + mobo + cpu + ram) en nog steeds niets.
Het is ook mogelijk dat het aan de powerknop ligt :) aangezien ik soms wel 2-3 keer moest proberen om de PC in gang te krijgen. Ik wil nu een manier weten om te testen of het mobo wel stroom krijgt. Hoe doe ik dat?

Asus mobo (celeron 433 socket)

thx in advance

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de sticky van dit subforum :)

edit:
Ik zie zojuist dat je hier nieuw bent .. Wel, met dit topic toon je aan de [faq]registratievoorwaarden[/] niet (goed?) te hebben doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van een gebruiker verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)

Wat gaat er nu dan mis? Je dient dus onder andere de FAQ's/sticky's van het probleem-gerelateerde GoT-subforum door te nemen cq te kennen eer je een topic opent of een reply post. Hier in Processors, Mobo's & Geheugen zijn dat dus de Technische PMG FAQ en Dit graag lezen eer je post :) :)

[ Voor 89% gewijzigd door BalusC op 24-06-2003 15:46 ]

Dit topic is gesloten.