Toon posts:

256/512 MB mp3 spelers

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit heel erg te twijfelen tussen een aantal mp3 Flash spelers.
Nex Ia 256/512 MB voor 209/269 euro
Chic MP30 256 MB voor 185 euro
Diva 288 MB voor 148 euro
Zillion 30B voor 199 euro

De Nex Ia heeft een afstandsbediening erbij zitten dit is wel een voordeel :P. Verder ondersteunen de Nex en de Zillion alleen WMA bestanden de anderen alleen MP3 bestanden :/ . Verder neem ik aan dat de geluidskwaliteit van de spelers acceptabel is.
Heeft iemand een idee welke speler ik het beste zou kunnen kopen :?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Welkom als geregistreerd user op GoT ;)

Wat wil je kunnen? Je bent niet duidelijk :P Van de spelers die je noemt zijn er met http://search.gathering.tweakers.net/forum.php/find genoeg topics te vinden. Wil je het liefst zo weinig mogenlijk geld uitgeven dan zou ikzelf de Diva aanraden. Met CF uit te breiden later ook :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• Stewie!
  • Laatst online: 21:17

Stewie!

Keen must die!

Erg vreemd dat ze of wma of mp3 ondersteunen. Klopt dat wel wat je zegt?

De diva doet alleen mp3, de zillion en nex doen allebei MP3 EN WMA!

[ Voor 34% gewijzigd door Stewie! op 24-06-2003 16:00 ]

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

spam?

[ Voor 23% gewijzigd door Stewie! op 24-06-2003 16:18 ]

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

www.mp3cdspelers.nl

CDspelers dus..

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

DeX schreef op 24 juni 2003 @ 15:55:
stom adres!

CDspelers dus..
spam?

Waar slaat dat op? Lees jij niks en blaat je maar dat adres? Hij was bovendien al gepost!

TS: die Nex heeft WMA en MP3, die is dus perfect, vooral voor die prijs. Diva heeft alleen mp3, en genoeg geheugen, dus die is beste in prijs/prestatie!

[ Voor 59% gewijzigd door Stewie! op 24-06-2003 16:18 ]

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

DaMorpheus schreef op 24 June 2003 @ 15:59:
[...]

spam? Die site heeft deze spelers niet!

Waar slaat dat op? Lees jij niks en blaat je maar dat adres? Hij was bovendien al gepost!

TS: die Nex heeft WMA en MP3, die is dus perfect, vooral voor die prijs. Diva heeft alleen mp3, en genoeg geheugen, dus die is beste in prijs/prestatie!
edit:

Lama..

[ Voor 20% gewijzigd door DeX op 24-06-2003 16:07 ]

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-02 10:11

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Ehrm... mis ik iets? Het genoemde adres heeft de Chic mp30, Diva, Zillion en Nex1a gewoon op voorraad.

Net zoals vele andere webshops, bereikbaar via de bekende adressen.

Wb je keuze-moeilijkheden: de Diva heeft een klein, id3-tagloos schermpje; die zou voor mij persoonlijk afvallen omdat de overige spelers gewoon een stuk nieuwer zijn (mja, wel gelijk een klappie duurder).

Over de Chic MP30 liep een topicje, over de Nex1a evenzo; de Zillion is nog niet echt aangeslagen in NL, maar beslist geen verkeerd apparaat (statistisch gezien geluidstechnisch de minste met een S/N-ratio van 80 dB, maarja: dat zegt zo weinig).

De Chic is een degelijk product, nog weinig klachten over gehoord; is ook gewoon uitbreidbaar. De nex1a is een aardig ding, er zaten wat kleine haken en ogen aan (batterijklepje kan gammel zijn, ruisgeluidje als het backlight aanstaat bijv) maar voor een CompactFlash-speler is het absoluut een leuk ding.

De opmerking over het enkel WMA ondersteunen klopt overigens niet; alle spelers ondersteunen gewoon mp3-formaat.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik bedoelde ook eigenlijk niet dat de Nex Ia en de zillion alleen WMA afspelen maar dat ze de enige zijn, bij mijn 4 dan, die behalve mp3 dan ook WMA afspelen. En de HD spelers vind ik nu nog iets te duur en te groot.
Dan wordt het dus vooral de keuze tussen de Nex Ia, de CHic en de Diva. Ik vond de Nex Ia in eerste instantie de beste vooral vanwege de 512 MB, en de vakantie zit eraan te komen :D.
Ik had eerst de Lenoxx mp3 cd speler en dan ben je gewend dat je eigenlijk geen losse cd's of discs mee te nemen en dat je wel wat geheugen wil hebben. Daarom is de MD speler afgevallen.
TOch zit ik te twfijelen of 256 misschien genoeg is, scheelt toch weer 60 euro :P.
Weet iemand of de Chic ook Micro drives ondersteund? Ik had hier laatst wat gelezen over nieuwe micro drives, weet het merk ff niet meer, maar is wel handig als ze ondersteund worden.
De Nex Ia ondersteund alleen de IBM micro drives, maar van de Chic of de Diva weet ik het niet, iemand toevallig wel?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Diva ondersteund ze iig

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

ik ben het wel eens met de andere users dat op GT meer dan genoeg info te vinden zijn

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.