Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PM] Template voor PM

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:39

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Geen idee of meerdere dit ook graag zien, en geen idee of het al eens eerder geopperd is ... maar ik probeer het toch :P

Is het mogelijk, dat als je op het PM icoontje klikt om zo een PM naar een user te sturen, dat er dan ongeveer hetzelfde gebeurt als metr mailtemplates :?

Ik zal het ff uitleggen;
Als je op een PM klikt, zou ik het fijn vinden als de messagebox al is ingevuld met deze info:

code:
1
2
3
4
5
6
Hoi $username

Vriendelijke groet,
$modname / $realname,
$functie

Met name het "Hoi $username" zou ik fijn vinden, omdat je nu elke keer met copy/paste zit te klooien 8)7

_/-\o_

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Zou me ook handig lijken :)

Overigens horen dit soort requests afaik ook in React Bugs en Featurerequests :)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:33
Ook voor mods? :)

't Zou een leuke feature zijn ja.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op naar BUG lijkt me :)
Anders wordt Chem gillend gek :P

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik wil ook templates voor sluitmessages aan kunnen maken. Dus dat ik klik 'Curry vind je een gore ***' en dat het expand tot:
Hoi ,

Je topic heeft weinig met P&W van doen en dus ben ik gedwongen hem op slot te doen. Zie de [url=blah]P&W FAQ[/url]

etc.
En die usertemplates kun je dan bij je notepadscherm zelf definieren.

Professionele website nodig?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

't Is toch eigenlijk wel een beetje treurig als we voor alle handelingen maar templates gaan maken, enkel omdat je te lui bent zelf een op de situatie aansluitende message te tikken.
't Kost haast meer moeite om de tpl bij te werken en uit te kiezen dan zelf wat te schrijven toch ??
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.