Ik heb hier een irritant probleem, namelijk ik heb een embedded card reader gekocht, zo'n Apacer Embedded card reader 2.0.
Nou nu heb ik een klein probleem, het apparaat werkt perfect, maar het heeft een power ledje aan de linker zijde aan de voorkant, een lekker fel rood ledje.
Het probleem is nu dat wanneer de PC uit staat, voeding aan, maar een shutdown van Windows XP, dat het lampje aanblijft. Dit komt doordat er in de uit modus nog steeds spanning op de USB poort staat.
Nu wilde ik het lampje tenminste uit hebben wanneer de computer ook uit staat!
Heeft iemand een idee of dit te wijzigen is met mijn moederbord?
Het is een MSI K7T266 Pro2... Maar dat staat ook in mijn signature
Een andere optie zou kunnen zijn om het ledje "operatief" te verwijderen... Maar ik weet niet of het hele ding dan nog werkt
Heeft iemand zoiets al geprobeerd?
Nou nu heb ik een klein probleem, het apparaat werkt perfect, maar het heeft een power ledje aan de linker zijde aan de voorkant, een lekker fel rood ledje.
Het probleem is nu dat wanneer de PC uit staat, voeding aan, maar een shutdown van Windows XP, dat het lampje aanblijft. Dit komt doordat er in de uit modus nog steeds spanning op de USB poort staat.
Nu wilde ik het lampje tenminste uit hebben wanneer de computer ook uit staat!
Het is een MSI K7T266 Pro2... Maar dat staat ook in mijn signature
Een andere optie zou kunnen zijn om het ledje "operatief" te verwijderen... Maar ik weet niet of het hele ding dan nog werkt