Toon posts:

[PC]Horizons: Empire of Istaria

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.vdschee.nl/~RvGate/M4g3/horizonbanner.jpg

Horizons is een van de vele aankomende MMORPG spellen van dit moment. En ook een van de meest verwachtte. Het heeft op het E3 vandit jaar 2 prijzen ontvangen:
IGN Vault:
“Vault Network’s editors chose Horizons as this year’s best of E3. Horizons also chimed in with runner up for Best Sound and Artifact pulled runner up with Developer of the Year.”
Daily Game:
“The DailyGame team awarded Horizons as the Best of Show in the RPG category and runners up in the Overall category for this year’s E3”
Dus het is zeker een MMORPG die de moeite waard is zou ik zo denken ;) Hier een korte introductie met de speerpunten.

Horizons zal geen pvp bevatten, het centrale doel van alle spelers is om de undead te verdrijven uit het land (istaria genaamd). Er zijn 3 manieren voor de speler om dit doel te bereiken:

TradeSkills:
Het vervaardigen en handelen van wapens, het grootste gedeelte van de wapenproductie zal van de spelers zelf afhangen. Wapens maken kan tot in groot detail, Horizons zegt het meest uitgebreide crafting systeem te hebben tot nu toe. Iets kleins als een zwaard wordt al opgebouwd uit verschillende onderdelen (handvat en het blad). Verder zal het mogelijk zijn om met behulp van zogenaamde Techniques modificaties toe te brengen aan de items die je maakt, bijv. edelstenen in zwaarden aanbrengen e.d om te besluiten een korte quote van de Horizons website
25 different blades can be placed on 25 different hilts, 10 distinct tassels could be attached to the hilt, 10 shader effects could be placed along the blade or hilt, 10 particle systems can be placed along the blade or rotating around it and 6 metal alloys usable by crafters allow for millions of permutations.
Community:
In Horizons speelt de community een grote rol, aangezien je met groepen mensen samenwerkt tegen een gezamenlijke vijand. Je kan een Personal Property kopen van de overkoepelende AI (Empire), waardoor jij een lap grond krijg waar je op mag bouwen wat je wilt. Maar als je de gronstoffen niet alleen hebt (wat heel waarschijnlijk is), kun je een soort blueprints van gebouwen neerzetten, met een prijs erbij, en andere spelers kunnen dan tegen betaling door jou aan gebouwen op jou grond werken. Verder is het belangrijk dat de community samen grote bouwprojecten onderneemt, zoals bruggen over rivieren, om een nieuwe stuk land te openen. Men bouwt dus samen forten en torens e.d tegen de undead.

Combat:
Tuurlijk zit er in Horizons ook old-fashioned combat, tegen de AI in dit geval. En dat zal een behoorlijk andere ervaring worden dan de meeste gewend zijn (als we de makers mogen geloven). De AI zal zich namelijk net zo grouperen als de spelers dat doen. De AI zal zwakke plekken in de verdediging zoeken en zal zelf ook forten bouwen. Dit werkt d.m.v commanders, een hogere level unit (een lich bijv.) zal ergens spawnen, hij zal dan alle lagere units die hij vind bij zijn leger voegen (skeletten) en zij zullen samen players gaan aanvallen. Uiteindelijk zullen er dus grote undead legers tegenover grote player legers komen te staan.

Verder zijn er nog extreem veel andere features zoals de vele beschikbare rassen, welke rassen er precies inkomen daar is men nog vrij vaag over maar deze worden her en der genoemd:
Humans
Dwarves
Fiends
Dryads
Elves
Goblins

En dan kom ik bij een van de voor mijzelf meest revolutionaire punten, namelijk het dynamic updaten, jawel, de makers kunnen de wereld updaten zonder de servers down te halen. Ze kunnen nieuwe rassen toevoegen en nieuwe stukken land, zonder dat iemand er erg in heeft. (Op dit moment wordt het spel ook ontwikkeld terwijl er een server draait)

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.istaria.com/mod/gallery/media/thumbnails/1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.istaria.com/mod/gallery/media/thumbnails/6.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.istaria.com/mod/gallery/media/thumbnails/4.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.istaria.com/mod/gallery/media/thumbnails/7.jpg

Voor meer informatie

Officiele website: http://www.istaria.com/
Interview met makers: Te bekijken op stratics (Klik hier)
Stractics Horizons hoofdsite: Hier
Horizons Vault (zeer veel info): Hier

Het spel is in closed beta op dit moment, ik vroeg me af of er hier iemand is die in de beta test zit ;) Verder is er aangekondigd dat het spel een open beta zal hebben voor de release. Ik volg het al geruime tijd en wat mij betreft kan dit een doorbraak betekenen, wat vinden jullie? :)

P.S Dit is mijn eerste echte post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

echt leuk spelletje, wil ik ook wel es doen ;).
Als jij hier meldt wanneer de open-beta komt, stel ik dat zeer op prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 14:59
Soowww, hou me idd op de hoogte, zou ook wel willen beta testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Horizonsvault heeft zojuist een nieuwe sectie geopend met alle races tot nu toe:
http://horizonsvault.ign.com/thegame/races/
Tonight we launch nine simple pages, one for each race available in Horizons. Over the next couple weeks we will be adding information to these sections. I am aware that they are quite bare at the moment, but well, it is a beginning! At the moment there are just links to the basic sources of information and the corresponding racial message board.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Hmmmm Jum Jum!

Gaat dit geld kosten op maandbasis? of is het eenmalig lappen voor de game en dan gewoon online gamen?

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
_/-\o_ wow.. _/-\o_

Als het echt zo werkt als ze beschrijven kan dit wel eens een heel erg vernieuwend en goed spel worden..

Toch maar ff in de gaten houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hans.Solo schreef op 26 juni 2003 @ 14:07:
Hmmmm Jum Jum!

Gaat dit geld kosten op maandbasis? of is het eenmalig lappen voor de game en dan gewoon online gamen?
gaat geld kosten op maandbasis, hoeveel is nog nie bekend, waarschijnlijk ergens rond de 10-12$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Er is onderhand een complete lijst van de rassen uit :)

ff op het 'continue to horizons races' knopje drukken rechts bovenin..

Dragons
Dwarves
Elves
Fiends
Gnomes
Half Giants
Humans
Saris
Sslik

Er zullen na verloop van tijd nog rassen bijkomen als ze bevrijdt zijn van de 'Withered Aegis'..

Voor de rest is er nog weinig spannend nieuws uit behalve dat er bij betatests.net "Horizons European Beta" bijgekomen is als beta keuze :o

[ Voor 7% gewijzigd door Ghostie|IA op 18-08-2003 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaat wat worden........ dus alles moet je craften, en de gebouwen moet je ook zelf maken met zn allen.....alles word dan ook massaler dan de meeste MMORPG's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Als het goed is wordt het een complete playerdriven economie met af en toe wat hulp van de GMs als er wat mis gaat..

Alle grondstoffen moeten dus ook zelf verzameld worden etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Lijstje met trade skills :)

BlacksmithBlacksmiths are a general crafter of weaponry and tools. Blacksmiths cover a broad range of skills involving the gathering, processing, and item crafting from metal, stone, and wood resources.
OutfitterOutfitters are a general crafter of armors, clothing, and tools. Outfitters cover a broad range of skills involving gathering, processing, and item crafting from metal, fabric, and hide resources.
ScholarScholars are a general crafter of spells, tools, and clothing, and they are a manipulator of processed resources. Scholars cover a broad range of skills involving the gathering, processing, and item crafting from stone, essence, and fabric resources.
AlchemistAlchemists are a specialized crafter of potions, and they are a manipulator of processed resources. Alchemists cover a dedicated range of skills involving the gathering, processing, and item crafting from essence and organic resources for their main trade, and the processing of all resources for enchanting and transmutation.
ArmorerArmorers are a focused crafter of armor and tools. Armorers cover a range of skills involving the gathering, processing, and item crafting from metal resources. Armorers improve their skills at an accelerated rate than Outfitters do, in exchange for a narrower skill set.
CarpenterCarpenters are a specialized crafter of construction resources and structures, as well as standard tools. Carpenters cover a range of skills involving the gathering, processing, and structure crafting from wood resources.
ConfectionerConfectioners are a specialized crafter of food and beverages. Confectioners cover a range of skills involving the gathering, processing, and item crafting from organic resources.
FletcherFletchers are a focused crafter of weaponry and tools. Fletchers cover a range of skills involving the gathering, processing, and item crafting from wood resources. Fletchers improve their skills at an accelerated rate than Blacksmiths do, in exchange for a narrower skill set.
GathererGatherers are dedicated collector of essence, organic (including fabric and hide), and wood resources, as well as a trained processor of those same resources.
JewelerJewelers are a specialized crafter of jewelry and tools. Jewelers cover a range of skills involving the gathering, processing, and item crafting from metal and gem resources.
JoinerJoiners are a specialized crafter of construction resources and structures, as well as standard tools. Joiners cover a range of skills involving the gathering, processing, and structure crafting from metal resources.
MasonMasons are a specialized crafter of construction resources and structures, as well as standard tools. Masons cover a range of skills involving the gathering, processing, and structure crafting from stone resources.
MinerMiners are a dedicated collector of metal, stone, and gem resources, as well as a trained processor of those same resources.
SpellcrafterSpellcrafters are a focused crafter of spells and tools. Spellcrafters cover a range of skills involving gathering, processing, and item crafting from essence and stone resources. Spellcrafters improve their skills at an accelerated rate than Scholars do, in exchange for a narrower skill set.
TailorTailors are a focused crafter of armor, clothing, and tools. Tailors cover a range of skills involving gathering, processing, and item crafting from hide and fabric. Tailors improve their skills at an accelerated rate than Outfitters do, in exchange for a narrower skill set.
TinkererTinkerers are a specialized crafter of gadgetry and tools, manipulators of processed resources, as well as dedicated salvagers. Tinkerers cover a range of skills involving item crafting from all resources for their main trade, as well as the processing of resources for transmutation.
WeaponsmithWeaponsmiths are a focused crafter of weaponry and tools. Weaponsmiths cover a range of skills involving the gathering, processing, and item crafting from metal resources. Weaponsmiths improve their skills at an accelerated rate than Blacksmiths do, in exchange for a narrower skill set.
WeaverWeavers are a specialized crafter of construction resources and structures, as well as standard tools. Weavers cover a range of skills involving the gathering, processing, and structure crafting from essence, fabric, and hide resources.

Bron: Horizons Warcry

Ziet er heel erg leuk uit :9~

het schijnt ook dat je nieuwe items niet hoeft te leren door honderden/duizenden items te maken om een hoger level te bereiken maar door een scroll te leren. Je selecteerd dan een scroll die je char moet leren en dat duurt een bepaalde tijd (1 dag voor een dagger, 3 dagen voor een zwaard ofzo) en in de tussentijd kan je gewoon andere dingen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
*klein schopje*
You've been accepted to help beta test Horizons.
:*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Wow, cool Ghostie :)

Ik had me dacht ik ook ingeschreven, maar ik heb niks ontvangen... Ben benieuwd hoeveel mensen er in totaal worden toegelaten. En natuurlijk of er een open beta komt, want ik ben wel erg benieuwd :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
http://www.ataricommunity...ad.php?s=&threadid=322612

Horizons beta requests
Recently the betatestadmin@atari.com <mailto:betatestadmin@atari.com> e-mail address has been flooded with requests from people who are sending in cover letters to supplement their chances of getting selected for the Horizons beta test.

This is mostly my fault for posting here that doing so would help your chances of being selected for beta, however, at this point the rate of e-mails I'm receiving is so large that it is difficult to sort through them and find the e-mails from betatesters who are having difficulty with their accounts.

So, we've created a new e-mail address betahorizons@atari.com <mailto:betahorizons@atari.com>, specifically for Horizons requests. Before e-mailing, make sure that you have:

1. Created an account on betatests.net
2. Filled out your profile information completely
3. You meet the minimum requirements for Horizons
850 MHz Pentium III or AMD Athlon processor
GeForce 2
256 MB RAM
Windows 2000/XP/98
(No new dial-up testers right now. Sorry, daily updates make it pretty impractical.)
4. Requested Horizons from "Request/Edit Assignments"
5. You are e-mailing betahorizons@atari.com <mailto:betahorizons@atari.com> from the e-mail address associated with your account. This is how I will look it up.

Failure to do these things may result in your request being denied. It would be best to double-check your betatests.net profile before mailing. Also, when writing, be sure to make your case. Why would you make a good betatester? Offers of money/beer/first-born children are not necessary. I'd be more interested in a well-written and concise message. Concise indeed, there are a lot of applications.

If you've already e-mailed betatestadmin@atari.com <mailto:betatestadmin@atari.com>, there is no need to resubmit. However, for those who are in the pending club and wish to state their case, betahorizons@atari.com <mailto:betahorizons@atari.com> is the way to go.
Je moet dus ff een emailtje sturen naar dat adres (vanaf het email adres waarmee je bent ingeschreven op betatests) en daarin je gebruikersnaam op betatests + wat andere ongein neerzetten..

Heb ik ook gedaan en 3 dagen later kreeg ik toegang :P

[ Voor 4% gewijzigd door Ghostie|IA op 08-10-2003 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 12:51

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dit spel, Starwars Galaxies of EVE online... het wordt moeilijker en moeilijker om een keuze te maken :(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me ook geristreerd ff kijken of ik erdoor heen kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Ik vind hem heel erg tegen vallen.. zowel grafisch als de gameplay :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Ik deel je mening Ghostie.. vooral grafisch is het drama... :/ Op zich geen ramp als het spel verder perfect is.. maar dat is het bij lange na niet.

Verder gaan de krakkemikkige char-animaties wel irriteren. Daar zit je per slot van rekening wel de hele tijd naar te kijken :P Sommige races waren onspeelbaar doordat ik gewoon koppijn kreeg van de loop-animatie.

Maar weer terug aan Asheron's Call 2.. Blijft het mooiste MMORPG wat er is en met de updates van de laatste tijd is het er ook aardig op vooruit gegaan qua content (level-cap is nu 150 ipv 50).

[ Voor 81% gewijzigd door Bosmonster op 21-10-2003 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een update (k'ben nu pas af van mn rsi en vandaar pas sinds een week ofzo weer actief aan het computeren).

Inmiddels zit ik ook in de beta, ik kan iedereen die er in wil aanraden een mailtje naar betatestadmin te sturen (wat ghostie dus zei) . Met daarin je system specs en de reden waarom je erin wil. Als je een mailtje zonder spelfouten en dergelijke stuurt dan kom je er zo in (je moet wel een account hebben bij betatests.net van atari, en vanuit dat adres sturen).

Ik vind persoonlijk het spel op dit moment lichtjes tegenvallen, de graphics zijn niet zo mooi idd, maar daar gaat het bij mij niet om in een mmorpg. Wat ik minder leuk vind is dat op het moment iedereen erg solo aan het spelen is. De test focus is community building maja daar merk je weinig van.

Verder vind ik het design van de gebouwen erg mooi maar vind ik de landschappen erg tegenvallen. Dit heeft er mee te maken dat ze de lead level designer van asherons call 2 hebben aangenomen denk ik. Dat had namelijk hetzelfde probleem. De landschappen zijn namelijk vrij kaal. Laatst was er een survey waar je kon invullen wat je er van vond. en ik denk dat iedereen heeft ingevuld dat de landschappen leeg waren want prompt stonden er ineens allemaal bergen en huisjes en dergelijke :P

En daarmee kom ik op het meest positieve punt tot nu toe, namelijk dat je goed ziet dat er erg veel gedaan wordt aan het spel. Je ziet wekelijks verbeteringen, en hoewel het combat systeem erg primitief is (compleet stats based, en eigenlijk ook semi turn-based).

Wat ook goed is is de manier van groupen, ik ben laatst gegrouped met een fransman en een vriend van mij die allebei iets hoger waren dan mij en ik ben erg vlug opgeschoten.

Meer informatie zal spoedig volgen :P Alhoewel er wel een NDA op zit (maja, die mensen kunnen ook echt nederlands lezen enzo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 18:55

RKD

Hier nog een betatester, heb vanmorgen het mailtje ontvangen en ben nu druk aan het downloaden. Ik kan helaas alleen pas morgenavond beginnen met spelen omdat ik dan pas weer thuis ben :S Na die tijd zal ik ook mijn mening gaan geven over dit spel.

iRacing Profiel

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Nou, ik word dus nooit toegelaten tot betatests, en tot overmaat van ramp ben ik deze week toegelaten voor 2 betatests. 8)7

De ene is de Mech meets FPS game "Dark Horizons: Lore". En de andere is dus "Horizons: Empire of Istaria". Ik moet 'm zo nog even installeren. Ben benieuwd wat ik er van zal vinden. :)

Edit: Heb 'm dus vandaag even gespeeld en ik vind het wel meevallen hoor. Grafisch vind ik het er verzorgd uit zien (alhoewel ik wel eens beter gezien heb, maar het is zeker niet slecht). Maar goed, dit is dan ook mijn eerst MMORPG. De enige MMO game die ik tot nu toe geregeld gespeeld heb was de MMOFPS Planetside, die natuurlijk hier niet mee te vergelijken is.

Maar goed, ik had een beetje het idee dat dit Morrowind was maar dan online en zonder echt een goede storyline. Alhoewel Morrowind kwa graphics er toch naar mijn mening wat mooier uit ziet.

[ Voor 46% gewijzigd door CJ op 21-11-2003 01:18 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Yippie! Ben ook accepted voor de beta. Nu maar effe alle info tot me nemen en dan spelen maar :7

[ Voor 58% gewijzigd door FunkyTrip op 21-11-2003 20:35 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
FunkyTrip schreef op 21 november 2003 @ 19:06:
Yippie! Ben ook accepted voor de beta. Nu maar effe alle info tot me nemen en dan spelen maar :7
Hehe, ik heb me er maar bij neergelegd dat ik nooit alle info tot me zal kunnen nemen. Er is gewoon zo veel info. 8)7 Dus ik probeer in de paar dagen dat we nog gratis kunnen testen gewoon een zo sterk mogelijke mage te worden. Misschien dat ik het nog net haal om tot de Battle Mage school toegelaten te worden, maar dat denk ik dus zelf niet met een toelatingseis van 150... ik zit nog maar op 5. :/ :D

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Voorlopig kan ik niet echt spelen. Gisteravond laat zitten proberen maar mijn frame rate is amper 1 en alle knoppen zijn amper klikbaar door de superlag. En nu is de server down :(

Hoop dat het inderdaad lag is en niet aan mijn instellingen ofzo ligt.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 17:50:
Ik vind persoonlijk het spel op dit moment lichtjes tegenvallen, de graphics zijn niet zo mooi idd, maar daar gaat het bij mij niet om in een mmorpg. Wat ik minder leuk vind is dat op het moment iedereen erg solo aan het spelen is. De test focus is community building maja daar merk je weinig van.
Dat merk ik ook. Als je iets zegt of vraagt terwijl er een dozijn mensen om je heen staat, reageert niemand. Iedereen is aan het solo-en of erg zwijgzaam aan het groupen en zo snel mogelijk levelen. Ach ja, powergamers he?

Zal straks eens wat screenshots plaatsen (jammer van de NDA hehe).

Ik ben toch alleen maar een beetje indrukken aan het vergaren. Ik snap die mensen niet die nu aan het powergamen zijn. Straks begint iedereen weer opnieuw en dan heb je voor nop uren zitten besteden aan crafting en weetikveelwat.

Wat ook irri is, zijn al die kutduitsers en fransen die in het frans & duits lullen en vaak ook franse & duitse guildnamen hebben. Pleur toch op! Engels zou de voertaal moeten zijn :(
guildnaam: Herren des Ordnungs.... |:(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Ik heb het ook even geprobeerd. Maar ik vind het qua gameplay en graphics echt helemaal niets.
Ik had ook geen zin om verder te gaan spelen.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik had eerst ook een fps van 5 - 10. Maar toen kwam ik er achter dat mijn Norton Anti Virus mee draaide en constant de boel liep te scannen. Na het uitzetten van dat programmaatje, kreeg ik ineens een fps van 25 +. :D

Ik vermaak me trouwens prima in de game. Alleen zoek ik me nog altijd rot naar verschillende onderdelen die ik nodig heb voor bepaalde quests. En zelf maken, dat kost ook weer zo veel tijd omdat ik nog niet alle kunstjes onder de knie heb. :/

Je kan merken dat Horizons echt gericht is op community-building itt tot vele andere MMORPG, vooral door de vele beroepen die je kan uitoefenen.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ben ook maar weer eens opnieuw begonnen op de nieuwe europese Sapphire server. Heb nu een 9/5 warrior/blacksmith dwergje om een beetje de beta mee door te raggen :)

De graphics zijn om te huilen en hebben wel wat weg van everquest. Maar dat boeit niet heel erg als de gameplay verder goed is en die is tot nu toe wel aardig ok. Al verwacht ik niet dat ik er na de beta nog wat mee zal doen..

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 27-11-2003 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik heb verder geen ervaring met MMORPGs maar de crafting skills zien er toch wel extreem uitgebreid uit. Ik ben nu een lvl 4 outfitter, maar ben erg onder de indruk van de tientallen (zoniet honderden) formules en tientallen resources die je kan bezitten of verzamelen. Hoe is dat in vergelijking met andere MMORPGs?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 23:03
he nog meer slachtoffers :P
Ben ook al ff bezig.
Dwarf, inmiddels Lvl 8 fighter en lv 7 blacksmith :)
vind t wel lachen :) mischien dat ik na de beta doorga, maar dat zie ik dan wel weer :P

Als je me ziet geeft ff een gil.. dwarf genaam Myddrin.

woei spirit is weer online ;) ben weer spelen ;)

btw mischien een idee om een GoT group te maken ?

[ Voor 9% gewijzigd door LordMithril op 28-11-2003 22:45 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Europese release is 5 december.

www.play.com (UK) verkoopt hem voor 15 pond inclusief bezorging en als je nu pre-ordered heb je hem op 5 december ook in huis.

Voor dit geld heb ik hem maar ff gekocht... De beta was toch wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Dynabyte heeft 'm voor €34,95. Haal daar nog even 10% klantenkaartkorting van af en je hebt 'm hier voor zo'n €31,-. Is al bekend hoeveel de maandelijkse kosten zijn?

Vandaag sluiten trouwens toch de servers waar de beta-tests op zijn gedraaid? Wel jammer, want ik vond het spel wel leuk. Maar ik ga het spel niet kopen. Om er nou maandelijks een bedrag voor te betalen, terwijl ik het waarschijnlijk niet dagelijks ga spelen, vind ik een beetje zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
CJ schreef op 02 december 2003 @ 10:56:
Dynabyte heeft 'm voor €34,95. Haal daar nog even 10% klantenkaartkorting van af en je hebt 'm hier voor zo'n €31,-. Is al bekend hoeveel de maandelijkse kosten zijn?

Vandaag sluiten trouwens toch de servers waar de beta-tests op zijn gedraaid? Wel jammer, want ik vond het spel wel leuk. Maar ik ga het spel niet kopen. Om er nou maandelijks een bedrag voor te betalen, terwijl ik het waarschijnlijk niet dagelijks ga spelen, vind ik een beetje zonde.
zie nog niks op de site staan.
zou het wel minder vinden :( begin er net lekker in te komen...

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik hem net bij Dynabyte besteld :)
nu maar hopen dat hij niet al te veel vertraging heeft....

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Lord_Mithril schreef op 02 december 2003 @ 13:27:
[...]

zie nog niks op de site staan.
zou het wel minder vinden :( begin er net lekker in te komen...
De beta houdt vandaag op.. wat wil je als vrijdag de servers al klaar moeten staan voor de final :)
CJ schreef op 02 december 2003 @ 10:56:

Als je in uren kijkt overigens zijn dit soort type spellen juist supercheap. Je zit er zo 10-20 uur per week aan, laten we zeggen gemiddeld 50 uur per maand. En dat voor 10 euro ofzo. Kweet niet, maar de meeste spellen die ik tegenwoordig koop in de winkel voor zo'n 50 euro speel ik in een paar uur uit.

Veel mensen blijven moeilijk doen over die paar euro per maand, terwijl MMORPG's juist de meest voordelige spellen zijn die je je kunt bedenken.

[ Voor 70% gewijzigd door Bosmonster op 02-12-2003 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Bosmonster schreef op 02 december 2003 @ 14:02:
[...]

Als je in uren kijkt overigens zijn dit soort type spellen juist supercheap. Je zit er zo 10-20 uur per week aan, laten we zeggen gemiddeld 50 uur per maand. En dat voor 10 euro ofzo. Kweet niet, maar de meeste spellen die ik tegenwoordig koop in de winkel voor zo'n 50 euro speel ik in een paar uur uit.

Veel mensen blijven moeilijk doen over die paar euro per maand, terwijl MMORPG's juist de meest voordelige spellen zijn die je je kunt bedenken.
En da's dus precies het probleem. Ik weet van mezelf dat ik het niet op kan brengen om 20 uur per week door te brengen in deze RPG. Da's zo'n beetje een halve werkweek. :D

Daarnaast heb ik een eigen clan die meerdere games ondersteunt wat dus ook veel tijd vraagt. Af en toe een paar uurtjes spelen per week zou nog lukken, maar als ik maandelijks betaal dan zou ik me verplicht voelen om te moeten spelen, omdat het anders 'zonde' van m'n geld is. Dat had ik bij PlanetSide ook al, en die begon helaas ook te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Das waar.. Als je een MMORPG serieus wilt spelen moet je op zn minst 10 uur spelen per week en er dus niet te veel naast hebben :)

Anders is de advancement van je char ook te langzaam en is het lastig om het in MMORPG's zo belangrijke sociale aspect op te bouwen. Want daar draait het toch 90% om imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dat sociale aspect zal wel wennen zijn. In the sims online is mijn sim gewoon beroemd. Niet dat ik vaak speel, maar ik werd beschouwd als de beste huizenarchitect van heel het spel. Als ik ergens kwam riep iedereen 'wow! it's the architect! we're not worthy we're not worthy!' BIG ego boost ;)

Waar anderen 5k per uur verdienden met saai in-game werk, gaven mensen mij een half miljoen minstens om een huis te ontwerpen.

Hier ben ik weer een newbie, en ik speel te weinig om echt legendarisch te worden... Maar 10 uur p/w moet me wel lukken.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Yippie! Ik heb ' net binnen :)
Moet ik nog een dag wachten voor de officiele release ook hehe

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ben inmiddels actief op de Earth server. Heb een 9/8 Warrior/Outfitter dwergje.

Het craften is nu lore tokens werken stukken leuker geworden. Tis echt rete verslavend om zut te maken en tegen concurrerende prijzen bij de verkoper neer te gooien. Kun je zelf gewoon verder met craften terwijl die het voor je probeert te verkopen (beetje ala SWG).

Met de tokens kun je nieuwe recepten kopen wat in de beta nog erg lastig was. Tokens kun je weer verdienen met craft-quests. Voordeel is dus ook dat je het spel volledig vecht-loos kunt spelen als je alleen houdt van economy en craften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Bosmonster schreef op 08 december 2003 @ 12:24:
Ben inmiddels actief op de Earth server. Heb een 9/8 Warrior/Outfitter dwergje.

Het craften is nu lore tokens werken stukken leuker geworden. Tis echt rete verslavend om zut te maken en tegen concurrerende prijzen bij de verkoper neer te gooien. Kun je zelf gewoon verder met craften terwijl die het voor je probeert te verkopen (beetje ala SWG).

Met de tokens kun je nieuwe recepten kopen wat in de beta nog erg lastig was. Tokens kun je weer verdienen met craft-quests. Voordeel is dus ook dat je het spel volledig vecht-loos kunt spelen als je alleen houdt van economy en craften :)
nice :)
ff wachten tot ik geld heb dan koop ik em zeker ook :)
Ga ik voor een zelfde figuur als in de beta.
Dwarf battlemage/outfitterblacksmith :P
jep 4 schools.. maar het werkt zo ontzettend relaxed :D
Warrior tot level 11.. dan mage tot 11 enz :)
heerlijk om gewoon al iets van 25+ dmg te kunnen doen voordat die beesten uberhaupt jouw hebben gezien, en dan afmaken met een bijltje @ 30+dmg per hit >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Voor zover ik weet kun je maar 1 type adventurer of crafter per keer zijn, dus nooit een warrior en mage of blacksmith/outfitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Bosmonster schreef op 08 december 2003 @ 13:05:
Voor zover ik weet kun je maar 1 type adventurer of crafter per keer zijn, dus nooit een warrior en mage of blacksmith/outfitter.
Ja je kan maar in 1 levelen per keer.. maar je houd wel de skills.
Ik kon als warrior gewoon spells casten.. maar alleen degene die ik kreeg als ability.
dus die je krijgt bij levelen. niet de scrolls.

En in de laatste beta versie kon je als blacksmith geen armor meer maken dus ben ik outfitter ernaast geworden en het werkte gewoon goed.

probeer het maar eens..
gooi je armor in de vault (scheelt slepen). en word lid van de mage zooi.
je kan nogsteeds powerstrike en rend armor gebruiken.. erg relaxed het levelen als mage gaat enorm hard dan omdat je gewoon even sterk bent als fighter je mist alleen je armor..

oh en al;s plus punt.. als mage is je eerste stance die blauwe :) dus kan je ze lekker snel verzamelen :)

[ Voor 26% gewijzigd door LordMithril op 08-12-2003 14:58 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

ah ja.. je kan de skills die je hebt nog wel gebruiken :)

Maar je moet naar een trainer toe om van primary skills te wijzigen.

Helaas is mijn dwergje niet echt geschikt voor mage taken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik speel op ICE als Warrior 10/Outfitter 10 :)
Echt leuk... iedereen zat maar in zijn nakie te adventuren. Ik dacht: eerst armor maken, dan pas hakken. Hele dag armor zitten maken voor iedereen. Zit al over de 10 silver. Daarna ben ik maar fully armored gaan levellen als warrior.

Earth is nu al vol. Hoop dat ICE ook wat drukker wordt.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het de moeite waard om te kopen? want na swg waar ik na 2 maanden ben gestopt zoek ik een leuke mmorpg. ik had ergens gelezen dat je ook als draak kon spelen >:) kan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Bosmonster schreef op 08 december 2003 @ 15:07:
ah ja.. je kan de skills die je hebt nog wel gebruiken :)

Maar je moet naar een trainer toe om van primary skills te wijzigen.

Helaas is mijn dwergje niet echt geschikt voor mage taken :P
vanaf mage L2 ofzo heb je en firebaal die 25 dmg doet ;)
en die casten lukt 9 van de 10 dus je verliest er niks mee ;) range 50 foot ofzo..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

de ability stats van de rassen hebben haast geen invloed. Ze hebben berekend dat een str difference van 30 of amper damage verschillen oplevert, dus een dwerg kan net zo goed een mage worden.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hm.. toch maar eens proberen dan.. Eerst ff specialisen naar armorcrafter. Ben nu bijna lvl 9 outfitter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Hmm spelen er veel nederlanders deze game? En waar kan ik goeie info vinden?

[ Voor 122% gewijzigd door Uhmmie op 19-12-2003 06:16 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

www.tazoon.com voor*de* info site
www.istaria.com is hun officiele site

Er spelen veel NLers. Wij waren samen met de Duitsers de eersten die het spel in handen hadden :)

Nog wat screenies:

Afbeeldingslocatie: http://hovault.ign.com/thegame/screenshots/large/53.jpg
Afbeeldingslocatie: http://hovault.ign.com/thegame/screenshots/large/52.jpg
Afbeeldingslocatie: http://hovault.ign.com/thegame/screenshots/week/djbryant_01.jpg

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:58
Damn...ik heb horizons net gekocht, maar ik kan nergens de cd-key vinden :(

Waar staat die ergens? :(

//edit

shit zeg, zat gewoon een sticker geplakt onder cd 2 :P. In de handleiding staat dat de cd-key op de eerste pagina staat, maar ja :P. Ik ben het spel nu aan het installeren...

[ Voor 48% gewijzigd door Hi-Sintar op 28-12-2003 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Ik heb het spel dus net een paar uurtjes gespeeld en het valt me erg tegen. Het loopt zeer brak op 1024x768 @ medium settings op mijn pc (Xp 2000+/Geforce 4 Ti 4400/512Mb DDR), terwijl de graphics niet eens zo mooi zijn. Verder ontbreekt er aan sfeer, de mobs zijn bijna allemaal hetzelfde (lijkt tenminste zo in het begin) en er is weinig afwisseling. Enige pluspunt in het spel vond ik de consignment merchants & de economie. Alles draait om player-crafted spul zo'n beetje. Ik heb spijt dat ik hier 35 euro voor heb betaald, misschien dat ik het nog een paar keer tussendoor speel in de gratis maand die je krijgt, maar daarna doe ik er zeker niets meer mee.

//edit

Mocht ik een keer toevallig online zijn, Merziyas lvl 5 Warrior...

[ Voor 7% gewijzigd door Hi-Sintar op 29-12-2003 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Horizons is geen spel dat je in een paar uur door hebt.. Persoonlijk vond ik het in het begin ook bagger (heb een tijdje beta gespeeld en wilde het eigenlijk niet kopen, toch maar gedaan nadat al mn vrienden het kochten :P). Maar nadat ik door de complexiteit van het begin heen was (want het spel is gewoon ENORM uitgebreid) wordt het ineens heel erg leuk. Je kunt oneindig veel classes combineren en het craft-gedeelte is eigenlijk een compleet subspel. Combat is in het begin als je nog weinig spells/class-abilities hebt nog wat saai en op de beginner eilanden zijn het inderdaad alleen maar maggots de eerste 10 levels ofzo :)

Ik speel het nu een paar weken in een grote engelse guild. We hebben net genoeg geld gespaard om een stuk land te kopen in een player-town, zodat wel zelf iets kunnen gaan bouwen (opslag/winkel/etc).

Persoonlijk draai ik het spel trouwens op een P4-2.53, GF4-ti4200 en 1024MB ram en het draait als een zonnetje op 1280/1024. Wel even met de settings moeten rommelen, maar het ziet er nu allemaal prima uit. Al was ik wel van plan binnenkort de 5900 XT te kopen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 29-12-2003 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Na wat verder gespeeld te hebben, valt het eigenlijk best mee. Het blijft nog steeds geen goed spel, maar misschien dat ik me kan vermaken totdat WoW uitkomt (alhoewel ik waarschijnlijk na de gratis maand niet zal hernieuwen). Heb ondertussen een ander character gemaakt:

Garlic lvl 6 Scout, Ice Server

De warrior stond op de Earth server, maar die zal ik denk ik niet meer spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Het blijft nog steeds geen goed spel,
Dat je een mening hebt prima.. maar ga niet lopen verkondigen dat iets slecht is als er duizenden mensen zijn die het spelen en jij het slechts een paar uutjes hebt gespeeld en niet verder bent gekomen dan lvl 6.. ok?

Ja Horizons heeft haar gebreken, net als iedere ander spel. Maar het heeft ook zeer sterke punten die ik in geen enkel ander MMORPG nog tegen gekomen ben.

Oftewel.. fundeer je kritiek een beetje.. want 'het is slecht' kan iedereen wel na een paar uurtjes verkondigen. Je hebt misschien 1 a 2% van het spel gezien.. knap als jij dan iets slecht kunt noemen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 29-12-2003 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Bosmonster schreef op 29 december 2003 @ 16:52:
[...]

Dat je een mening hebt prima.. maar ga niet lopen verkondigen dat iets slecht is als er duizenden mensen zijn die het spelen en jij het slechts een paar uutjes hebt gespeeld en niet verder bent gekomen dan lvl 6.. ok?

Ja Horizons heeft haar gebreken, net als iedere ander spel. Maar het heeft ook zeer sterke punten die ik in geen enkel ander MMORPG nog tegen gekomen ben.

Oftewel.. fundeer je kritiek een beetje.. want 'het is slecht' kan iedereen wel na een paar uurtjes verkondigen. Je hebt misschien 1 a 2% van het spel gezien.. knap als jij dan iets slecht kunt noemen ;)
Het blijft nog steeds een slecht spel in mijn mening, wat is daar slecht aan? Moet ik dan na een aantal uurtjes spelen het spel perse goed vinden? En waarom was ik dan een paar jaar geleden bij het spelen van de beta van DAoC, na de eerste uren meteen al verkocht? Ik heb op z'n minst 10 uur aan dit spel besteed, dat ik lvl 6 ben zegt helemaal niets. Lvl'en doe je door te craften of door monsters te doden, misschien heb ik eerst de tijd genomen om de wereld zo'n beetje te verkennen? Ik kan jou verzekeren dat ik op z'n minst 2u heb besteed met het doorzoeken van alle dorpen om bepaalde trainers te vinden, hoezo heb ik maar 1% van het spel gezien? De eerste impressie in een spel is naar mijn mening het belangrijkst, en dat was bij mij bijzonder slecht. Ik ben niet verplicht om dezelfde mening als die 1000 (den) mensen te delen, iedereen heeft zo zijn smaak toch? Ok dan :)

Ik heb trouwens enkele fora over dit spel bezocht, en wat mij opviel was het bijzonder groot aantal negatieve reacties over dit spel. Er is dus zeker het een en ander slecht aan dit spel waardoor veel mensen een negatieve bericht plaatsen. Ook blijkt het zo te zijn dat het cancellen van je account niet bepaald makkelijk is, terwijl dit bij bijv. DAoC eigenlijk vanzelf gaat (met andere woorden: Gewoon je subscription niet verlengen en je account is vanzelf gecancelled).

Nogmaals, dit is allemaal mijn mening en je hoeft je er helemaal niets van aan te trekken. Ik begrijp dat er mensen zijn die dit een topspel vinden, maar (helaas) hoor ik daar niet bij. Nogmaals:

Pluspunten:

*Goede economy, alles draait om player-crafted spul. Het idee van consigment merchants is super.
*Crafting systeem is erg uitgebreid
*Optie om verschillende classen met elkaar te combineren, zo kun je erg veel unieke characters creeeren.
*Sfeervolle muziek.

Minpunten:

*Loopt niet soepel, dit terwijl de graphics toch enkele jaren oud zijn.
*Ietswat kale omgeving, weinig afwisseling.
*Weinig verschillende monster-models.
*Character-animation is slecht.
*Zitten nog best veel bugs in de game, bijv. je gebruikt 1 van je special skills waardoor de 2de ook grijs wordt (kun je dus niet gebruiken voor een bepaalde tijd.)
*Geen PVP optie. Dit zou geen punt zijn als PVE goed was uitgewerkt, maar dat is helaas niet het geval.

Kortom, mijn mening...En nee, ik zeik nooit een spel af door alleen kortaf "slecht" te zeggen, ik probeer er altijd argumenten bij te verzinnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Nee dat is precies wat ik wilde horen, want het klopt helemaal. De graphics zijn niet super en het loopt niet helemaal top. De char-animaties zijn ook niet super. Maar dit zijn allemaal dingen die je na een tijdje spelen niet meer ziet.
*Zitten nog best veel bugs in de game, bijv. je gebruikt 1 van je special skills waardoor de 2de ook grijs wordt (kun je dus niet gebruiken voor een bepaalde tijd.)
Dat hoort zo ;) Abilities zijn gelinkt met elkaar en kunnen elkaar dus voor bepaalde tijd uitsluiten.

Je noemt het spel slecht, terwijl je 'goede' punten veel belangrijkere onderdelen zijn dan je paar 'slechte' punten. Wat je zegt, de economy is geweldig, housing is SUPER (je krijgt een halve simcity applicatie om op je stukken land te bouwen), crafting is het meest uitgebreid van alle MMORPG's tot nu toe en extreem verslavend. Class-structuur en de mogelijke combinaties zijn enorm uitgebreid en geven het spel die heerlijke complexiteit die een MMORPG nodig heeft (en de drempel helaas wat hoog maakt).

Dat gedoe over subscription is overigens onzin. Momenteel is billing nog niet eens geimplementeerd en is het dus nog steeds gratis.. Wat valt er te cancellen als je niet hoeft te betalen en nog nooit een cc-nummer oid hebt ingevuld?

De enige slechte punten die je kunt noemen zijn wat grafische/performance dingen en over dat de gebieden nog wat kaal zijn. Boeiuh.. daar hebben we patches voor. Een uitgebreid class/crafting/housing systeem voeg je later niet ff toe (zoals AC2 al wel bewezen heeft :P)...

Ik dacht er dus precies hetzelfde over als jij in het begin, want die dingen zijn het eerste wat je ziet. Na een week of 2 was ik verslaafd. Sterker nog, ik moet voor mn vriendin een account kopen want die is inmiddels ook verslaafd aan het craften :P

Maar om een welles/nietes verhaal te voorkomen... als je het niks vind stop dan met spelen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 30-12-2003 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Bosmonster schreef op 30 december 2003 @ 09:38:
Maar om een welles/nietes verhaal te voorkomen... als je het niks vind stop dan met spelen ;)
En dat is precies wat ik heb gedaan ;). Ik heb het spel gisteren verwijdert (het verwijderen duurde overigens langer dan het installeren, maar dat terzijde :P). De reden is simpel: Het spel loopt bij mij voor geen meter. Ik speel het spel op 1024x768 @ medium/high, maar ik krijg in de dorpen 5fps en buiten niet meer dan 10fps. Het is gewoon niet speelbaar, al begon ik de minpunten langzamerhand voor lief te nemen. En dat het er daarbij ook nog bijzonder slecht uitziet, was voor mij een reden om meteen te stoppen. Eergisteren kon ik nog redelijk goed spelen op 1024x768 @ high, en zelfs met 2x AA aan ging het buiten de dorpen enorm soepel. Maar gisteren ging dat dus niet, komt waarschijnlijk omdat ik eergisteren 's nachts heb gespeeld en gisteren rond 19u. Erg jammer dat ik een spel, waar ik 35 euro voor heb betaald, maar voor 2 dagen kon spelen ;(

Je hoeft inderdaad nog niet je cc gegevens op te geven, maar dat komt omdat het spel nog in zijn eerste maand zit (voor Europa dan). Die klachten heb ik van de US spelers gehoord (of beter gezegd: gelezen ;)). Maar voor iedereen waar het spel goed draait: Heb veel plezier, het is een appart spel :). Als het bij mij goed zou draaien, zou ik dit spel zeker langer gespeeld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen plek om spullen te kopen/verkopen. Neem daarvoor direct contact met elkaar op ipv dingen uit te wisselen via het forum.

Laat ik het verder maar niet hebben over die semi-warez request :/

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 04:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 04:57:
GoT is geen plek om spullen te kopen/verkopen. Neem daarvoor direct contact met elkaar op ipv dingen uit te wisselen via het forum.

Laat ik het verder maar niet hebben over die semi-warez request :/
Oke sorry. Ik had niet goed na gedacht voor dat ik het typte ;)
En het was niet als warez request bedoelt maja. :)
Bedank voor de waarschuwing ik zal het niet meer doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik heb ook problemen met de framerate hoor. WinXP, 2.6Mhz Athlon, 1024mb RAM, GF5200 128mb en in dorpjes zit ik ook onder de 10 terwijl ik een combi van med/high settings draai onder 1024x768.

Andere mensen met vrijwel dezelfde config halen 20+. Er zitten dus hier en daar wat software matige conflictjes in het spel. Tov 3 weken geleden loopt het toch al zeker 50% sneller dus ik klaag niet. Soms spring ik van 14fps ineens naar 30fps (in de bergen). Beetje raar allemaal.

Ben nu een lvl 16 warrior/ lvl 34 tailor op ICE.

Het feit dat er zoveel negatieve reakties op dit spel waren komt doordat een hoop mensen dit spel als HET antwoord op alle andere slechte releases was. Ze hadden zeer originele ideeen. Maar door het net als andere mmorpgs te rushen voor kerstmis (had pas in feb uitgekomen oorspronkelijk) zitten we in feite weer te betalen voor een open beta :(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Yup, ik heb het idee dat ze het een en ander slecht geprogrammeerd hebben :). Zo duurt het laden enorm lang, niet alleen bij het starten van het spel, niet alleen bij het teleporten naar een andere stad, maar ook als je wilt recallen wanneer je dood gaat. Al ga je dood in dezelfde district als waar je had ge-bind, het duurt nog enorm lang om te recallen (soms zo'n 2 a 3 minuten), terwijl bij DAoC (sorry dat ik weer DAoC als voorbeeld geef, maar dat is zo ongeveer het enige MMORPG spel dat ik voor meer dan 1 jaar heb gespeeld) je meteen terugkeert naar je bindstone wanneer je doodgaat in hetzelfde district als waar je was ge-bind. En anders duurt het gewoon niet meer dan 10 seconden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen weet dat er de eerst maanden van een MMORPG altijd problemen zijn. Grappig dat je over AO begint. Toen AO werd gestart, werd het algemeen beschouwd als de slechte start ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 13:45:
Iedereen weet dat er de eerst maanden van een MMORPG altijd problemen zijn. Grappig dat je over AO begint. Toen AO werd gestart, werd het algemeen beschouwd als de slechte start ooit.
AO? Ik heb het telkens over DAoC, Dark Age of Camelot, en niet over AO, Anarchy Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej Bos, op welke server speel jij?
(<-- Grimson btw als je me nog ken :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 16:26:
Heej Bos, op welke server speel jij?
(<-- Grimson btw als je me nog ken :+)
Ha die Grimson :P

Molcavian heeft een guild op Earth waar ik, Pethor en Uilkhe inzitten. Ik ben zelf momenteel ff inactief, te druk met andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die weet hoe je een character delete?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 10:57:
iemand die weet hoe je een character delete?
Op de website je chars kiezen en dan rechts, delete chars kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm..ik heb het spel pas gekocht maar ik kan de cd-key niet vinden help mij plz |: :O

Het liefst zo snel mogelijk want ik heb istaria zelf ook ge-emaild maar ze reageren niet.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 19:09:
Uhm..ik heb het spel pas gekocht maar ik kan de cd-key niet vinden help mij plz |: :O

Het liefst zo snel mogelijk want ik heb istaria zelf ook ge-emaild maar ze reageren niet.
Lees eens een paar posts boven je:
Hi-Sintar schreef op 28 december 2003 @ 17:25:
Damn...ik heb horizons net gekocht, maar ik kan nergens de cd-key vinden :(

Waar staat die ergens? :(

//edit

shit zeg, zat gewoon een sticker geplakt onder cd 2 :P. In de handleiding staat dat de cd-key op de eerste pagina staat, maar ja :P. Ik ben het spel nu aan het installeren...
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik al gekeken...daar stond die niet ik heb wel code's onder beide cd's staan maar dat zijn te weinig cijfers :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 15:46:
Heb ik al gekeken...daar stond die niet ik heb wel code's onder beide cd's staan maar dat zijn te weinig cijfers :(
De verpakking was wel geseald? Want je hebt van die lamers tegenwoordig die in de winkels cd-keys jatten...

Als die nog geseald was moet er gewoon ergens een sticker zitten op het boekje of ergens in het hoesje. Geen idee meer waar die van mij zaten (heb nu 2 versies van Horizons :P ook al speel ik het niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hij was nog wel gesealed..maar anders zoek ik wel verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 12:55

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Ik ben niet zo 'into' dit soort spellen, maar wie heeft wat wie het design vd site gejat :
http://www.istaria.com/
http://www.blizzard.com/wow/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mail van istaria gekregen waar in stond : The CD Key can be located in the box beneath the CD's

The CD Key for your game is the string of thirty-five numbers and letters. Located in the box, printed on a white sticker, underneath the CD's.

Blijkbaar ligt het probleem bij dat ik het witte stickertje heb weggegooit o_O? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 20:21:
Ik heb een mail van istaria gekregen waar in stond : The CD Key can be located in the box beneath the CD's

The CD Key for your game is the string of thirty-five numbers and letters. Located in the box, printed on a white sticker, underneath the CD's.

Blijkbaar ligt het probleem bij dat ik het witte stickertje heb weggegooit o_O? :P
Dan heb je je 35 euro (of wat je er ook voor betaald hebt) weggegooid... Want alles draait om die code met MMORPG's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 20:21:

doh |:(

Moet je ff naar de winkel gaan waar je het gekocht hebt en die meneer achter de kassa lief vragen of ze wat voor je kunnen regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik heb uiteindelijk besloten niet verder te spelen na mijn gratis maand. Wie weet over een aantal maandjes weer. Voorlopig vind ik het spel veel te weinig content en support hebben.
Veel beloofd en weinig waargemaakt helaas.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik speel het spel nu ook een maandje en ik vond het in het begin ook niet zo.. Maar ik ben nu toch wel blij dat ik het niet opgegeven heb.. Naar mijn mening is het de beste mmorpg die ik ooit gespeeld heb met zeer veel potentie (voor wie wilt weten ik heb DAoC 1,5 jaar en AC2 2 maanden gespeeld.. En de beta van shadowbane/lineageII/second life en nog een paar waar ik zo 1,2,3 ff niet op kom)..

En ja de game heb wat kinder ziektes.. Maar hoe de patches etc verlopen heb ik er de volste vertrouwen in dat het echt een super game wordt waar ik lang aan verslaafd zal zijn :)..

Daarnaast zijn er al vrij veel events de laatste paar dagen.. Onderhand elke dag is er wel iets te doen.. En ik vind het combineren van classes ook erg leuk ;).. En dan maar niet te spreken over het crafting gedeelte want je kan zeggen wat je wilt, maar ik vindt het zeer goed door dacht..

Het enige probleem zoals hier boven wordt aangegeven is de content is nog al magertjes.. Maar zolang ze maar met die events door gaan stoor ik me er niet eens aan dat nog niet alle lvl60+ content klaar is :)..

Maaruh ik ga weer ff kijken of ik in kan loggen.. Want ze zijn nu de servers aan het patchen voor een zeer groot event :) en nog wat meuk wat gefixed wordt :)..

[ Voor 52% gewijzigd door Uhmmie op 04-02-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keb horizons opnieuw gekocht en die man aan de balie flikte het weer door de sticker met de cd-key weg te gooien toen kwam ik thuis en ben gelijk weer terug gegaan en nu heb ik wel een cd-key :D maar bij die 2de training school blacksmit ofzoiets moet je iets veranderen in een wapen door een formula te lezen die je moet subscriben en zodra ik die formula subscribe is die weg? :S help me plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Dan zit ie in je knowlegde book en dan is die inderdaad uit je inventory :).. (standaard instellingen moet je op K drukken en dan onder de tab formula's)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand dit spel nog 7 dagen GRATIS wil spelen
http://www.gamershell.com/download_5499.shtml

Ik zit hem nu te leechen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog mensen die dit spelen on zo ja op welke server?

ik zit op wind, lvl4mage, lvl3scholar, lvl2 blacksmith

IGN: Jantje

ben hiermee begonnen nadat ik SWG helemaal zat was en EQ2 er nog niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Ooh, Horizons :p

Ik heb het spel nog steeds hier liggen, maar zie mijn reacties op pagina 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben het nu aant spelen, ziet er erg goed uit voor een mmorpg, je komt er zelfs mensen tegen (in tegenstelling tot wat veel reviews zeggen)

qua gameplay meot ik even wenne, is weer heel anders dan EQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 15:01:
je komt er zelfs mensen tegen (in tegenstelling tot wat veel reviews zeggen)
Als je geen mensen tegen zou komen zou het ook geen Massive Multiplayer Online Role Playing Game zijn he :p

[ Voor 8% gewijzigd door Hi-Sintar op 03-10-2004 17:16 ]

Pagina: 1