Toon posts:

E-tech router of modem upgrade?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het ADSL Speedtouch Home modem. Ik wil hierop meerdere pc's gaan aansluiten. Nou kan dit door deze te tweaken... Hoe groot zijn de risiko's hiervan?

Stel ik wil niet tweaken...
Het modem werkt dus met VPN... kan ik dan deze router gebruiken?: http://www.e-tech.nu/prod...rformxstreamadslcable.htm
of heb ik dan een duurdere router nodig?

Wat zouden jullie doen? Ik denk dat ik het modem wel kan tweaken, ik heb een duidelijke handleiding van weethet.nl gehaald. Hoe groot is de kans dat het fout gaat als ik mij netjes aan de instructies houdt?

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Ik heb die router ook en ik moet zeggen dat het een fijn ding is.
Je kunt beter die halen dan je modem tweaken, want dat gaat tenminste zeker weten goed. Tweaken kan nog wel eens fout gaan.

Verwijderd

Topicstarter
eghie schreef op 24 June 2003 @ 13:56:
Ik heb die router ook en ik moet zeggen dat het een fijn ding is.
Je kunt beter die halen dan je modem tweaken, want dat gaat tenminste zeker weten goed. Tweaken kan nog wel eens fout gaan.
Heb je die ook in combinatie met de SpeedTouch Home?

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Het tweaken gaat prima met die handleiding van weethet.nl. heb het zelf ook gedaan bij mezelf en bij een vriend... werkt al een hele tijd super!

Gewoon precies doen wat er staat en niet vanaf wijken, omdat je denkt dat je iets wel kan of beter weet. Kan haast niet fout gaan! :D

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• dhonline
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:16
Het modem werkt dus met VPN... kan ik dan deze router gebruiken?: http://www.e-tech.nu/prod...rformxstreamadslcable.htm
of heb ik dan een duurdere router nodig?
Deze werkt met vpn zoals er in de specificaties staat : Ondersteunt Virtual Private Network (VPN) pass-through