She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Wat een herinstallatie betreft, welke versie van Windows XP heb je precies en hoe pak je een installatie aan?
Wat een lugubere sig heb je eigenlijk
En hoezo boot XP niet dan? In veilige modus geprobeerd?
Deze advertentieplaats is te huur!
Verwijderd
in een ander systeem formateren en dan terug zette
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 13:49 ]
XP wil dus niet meer booten, ik krijg geen foutmelding, hij hangt gewoon, safe mode werkt niet.
Welke XP versie: gewoon de versie die ik op CD heb staan (origineel) verder heb ik alle updates natuurlijk geinstalled, maar deze installatie werkt dus niet meer..
Met diskettes heb ik nog niet geprobeerd, probleem is dat ik geen diskette station meer heb (behalve mijn freesco server dan)
Ik krijg de XP setup dus niet meer gestart (dos) en dat is logisch want dos ziet mijn ntfs drive niet dus kan de bestanden nergens kwijt... Dat diskette idee is zo slecht nog niet, alleen moet ik ergens een drive vandaan toveren, ik heb er een paar maar waar
Als iemand nog een idee heeft, zeer welkom!
/offtopic: mijn sig rules
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
DOS?HarrieH schreef op 24 June 2003 @ 13:50:
Ik krijg de XP setup dus niet meer gestart (dos) en dat is logisch want dos ziet mijn ntfs drive niet dus kan de bestanden nergens kwijt...
Ik mag toch hopen dat je ook geprobeerd hebt om met de cd te booten
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Nou ehm, neemomania schreef op 24 June 2003 @ 13:52:
[...]
DOS?
Ik mag toch hopen dat je ook geprobeerd hebt om met de cd te booten
Eens proberen, maar mijn broertje wist me te dus vertellen dat dat dus niet lukte.. Ik heb verder nog nooit een XP installatie gedaan, mijn eigen pc draait al jaren op windown 2000, nog nooit problemen mee gehad!
I'll keep you updated
[ Voor 19% gewijzigd door paradoXical op 24-06-2003 13:57 ]
[ Voor 100% gewijzigd door paradoXical op 24-06-2003 13:57 ]
Verwijderd
Je kan kiezen voor een nieuwe installatie zonder te formateren.Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 14:05:
met de xp cd booten kan wel maar hij heeft toch ook nog die bestanden die der niet af mogen. die moet hij dan wel eerst in veiligheid brengen
Dan krijg je de melding dat er al een windows op staat e of je in een andere map wil installeren. Dat moet je dan niet doen. Dan wordt iig je windows installatie overschreven met een nieuwe en blijven alle overige bestanden gewoon staan.
Dingen uit de "mijn documenten " map etc, kan je beter even kopieren naar een andere plaats, buiten de windows map of je "documents and settings" map.
Dit kan je doen door vanaf de cd voor de recovery console te kiezen.
Ook kan je daar eerst nog even "fixboot" draaien.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*