[IE5] Autocomplete

Pagina: 1
Acties:

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01
De autocomplete in m'n IE5 en NT Explorer werkt niet meer ...
Ik krijg geen drop down menuutje met alle vorig ingevulde opties, en ook niet de in-line autocomplete ..

Ik heb reeds:
- IE5 geuninstalled en terug geinstalleerd
- gespeeld met de opties in IE5 > options > tools > autocomplete (alles aangevinkt en afgevinkt met de nodige reboots ertussen)
- een registry key in HKCU\software\ms\win\explorer AutoComplete "yes" aangemaakt (stond ergens op inet, via google)
- een registry key in HKCU\.default\software\ms\ie\intelliforms\SPW nagekeken maar deze key bestaat niet ...

op Internet Explorer 5.5 en Windows NT4 SP5 ...

Via google kan ik niets anders vinden, en hier levert de search ook alleen 'n oplossing die ik al geprobeerd heb op ...

Weet er iemand nog iets anders ?

('t is eigelijk niet voor mij, maar voor 'n user hier in 't bedrijf, niet dat dat enig verschil maakt, maar .... ze had 't zo graag vandaag opgelost gehad :p :) )

[ Voor 7% gewijzigd door Shaidar op 24-06-2003 12:59 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gaat het invullen van textboxen enz, nu ook heel langzaam?

• Shaidar
Neen, dat heb ik ook al ergens gelezen, dat dat er soms mee te maken heeft, maar invullen van forms gaat niet langzaam ...

• Shaidar
Hmm .. nu blijkt dat dat ook via de site (op we webserver van de site dus) kan geregeld worden of je al dan niet kan 'auto-completen' ...

Zit ik de heletijd me rot te zoeken, en sturen ze me daarjuist een mail om te zeggen dat er een "petite souci" was met de autocomplete ...

AARGH ;)

:)