Ik heb hier al een klein tijdje een FreeBSD bak draaiend met Squid Proxy Server erop. Afijn. werkt lekker maar bij de installatie van FreeBSD heb ik (anonymous) FTP aangezet. Zo erg vind ik dat nog niet, dat ze uploaden ook niet, maar dat die pubbers dan directories aanmaken die ik niet kan lezen vanaf FreeBSD zelf of dat m'n FTP programma ook over m'n nek gaat. Ook Internet Explorer kan niet overweg met die rare directories. 
Kijk zelf maar even:
ftp://212.187.78.159/
TIP: Met een FTP programma (in plaats van Internet Explorer) zie je meer kwa directories maar minder kwa directorieNAAM. weird allemaal
Ik kan dus niet kijken wat erin de mappen van 'incoming' staat.
Deze FTP is toch niet interessant voor de pubbers want er zit maar een kleine schijf in (lees: iets van 1 gb ofzo) kweet niet wat er nog vrij is.
En nogmaals ik heb geen problemen met anonymouse FTP maar dit soort dingen tja... ik kan d'r gewoon niks mee...
Kijk zelf maar even:
ftp://212.187.78.159/
TIP: Met een FTP programma (in plaats van Internet Explorer) zie je meer kwa directories maar minder kwa directorieNAAM. weird allemaal
Ik kan dus niet kijken wat erin de mappen van 'incoming' staat.
Deze FTP is toch niet interessant voor de pubbers want er zit maar een kleine schijf in (lees: iets van 1 gb ofzo) kweet niet wat er nog vrij is.
En nogmaals ik heb geen problemen met anonymouse FTP maar dit soort dingen tja... ik kan d'r gewoon niks mee...
[ Voor 10% gewijzigd door Cheater op 24-06-2003 12:29 ]