Afdrukprobleem word (office 2000)

Pagina: 1
Acties:

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:27
Heb een probleem met het afdrukken van bestanden in Word. Als ik aangeef dat ik meerdere exemplaren van een bestand wil afdrukken wordt er desondanks maar 1 exemplaar afgedrukt, terwijl als ik in bijvoorbeeld in excel hetzelfde aangeef dit wel meerdere keren wordt afgedrukt.
Wel viel mij op dat bij de opties bij afdrukken ook in/uitzoomen staat genoemd, terwijl dit bij andere computers die ik heb bekeken niet voorkomt (alhoewel die allemaal nog office 97 hebben). Ik kan alleen niet vinden waar ik dit moet uitschakelen (staat in elk geval niet bij bestand - afdrukken (- opties)).

Aan de printerinstelling kan het volgens mij niet liggen aangezien andere computers op dezelfde printer, met dezelfde instellingen wel goed kunnen printen.

[ Voor 12% gewijzigd door wisselwerking op 24-06-2003 12:27 ]

• wisselwerking
Nog even een toevoeging. Het afdrukken dubbelzijdig in grotere aantallen lukt wel maar enkelzijdig vreemd genoeg niet, terwijl het om hetzelfde bestand op dezelfde computer gaat.

Verwijderd

Is het toevallig een HP-printer?
Heb op mijn werk hetzelfde probleem met Word + 2 verschillende (HP) netwerkprinters.

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 08:44
misschien duplex eens hard uitzetten op de printer?

https://d4armory.io/Player/803500

• wisselwerking
Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 11:51:
Is het toevallig een HP-printer?
Heb op mijn werk hetzelfde probleem met Word + 2 verschillende (HP) netwerkprinters.
Is idd een HP printer aangesloten op het netwerk (HP laserjet 5Si). Het probleem ligt ergens in de combinatie met Word en de printer, aangezien de printer het wel normaal doet met bijvoorbeeld excel. Het is ook geen probleem met een specifieke computer, alle computers hebben (nu) hetzelfde probleem.

Verwijderd

Het schijnt een driver verhaal te zijn, maar de exacte oplossing heb ik nooit kunnen vinden. Het betreft bij ons een HP deskjet en een hp officejet (ben even de model-nummers kwijt).

Ik heb de vraag ooit es op een ander forum gevraagd, waar iemand na googlen had gevonden dat bepaalde hp printers dit hadden. Heb daar even het topic gekickt met de vraag op welke zoekwoorden hij daar bij was gekomen (heb zelf na een half uur googlen nog steeds niks gevonden). Als ik reactie krijg, zal ik het hier melden ;)

• wisselwerking
Heel graag!! Alhoewel ik mij niet kan voorstellen dat het een driver probleem is. Dan hadden de problemen zich (volgens mij) eerder moeten openbaren.

Verwijderd

Gevonden: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;EN-US;212316

Hoop dat er een oplossing voor je tussen staat!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-08 11:45
Mijn excuses voor de kick van een eeuwen oud topic ;)

Maar ik had dit probleem dus ook.
Het ging hier om Windows 2000 SP4 machines en een HP Laserjet 1300 welke via het netwerk werd aangestuurd door een printserver (windows 2000 SP4)

Voor mij was de oplossing om het stuurprogramma terug te zetten naar PCL5e ipv PCL6.

Misschien is bovenstaande info handig voor iemand die dit topic via de Search tegenkomt

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Pagina: 1