Toon posts:

[phpBB forum] laatste topics script, links in nieuw venster

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een latest topic php scriptje gevonden, het werkt ook allemaal mooi

nu heb ik dit in m'n eigen pagina in een iframe gezet (omdat mijn webpagina host geen php ondesteund en die forum host wel)

maar ik wil dat de links in een nieuw venster openen en niet in dit iframe zoals standaard gebeurd, ik heb niet zoveel verstand van php maar ik weet wel dat ik t iig iets aan deze lijn moet aanpasse, maar k weet niet wat, ik heb er al target="_blank" bijgezet maar dat werkt helaas niet

code:
1
echo "<a title=\"$m[title]\" href=\"$urlPath/viewtopic.php?${prefix}=$m[id]&sid=$m[forum_id]${anchor}\">$k</a> $m[more]<br>";

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
Je moet er target=\"blank\" van maken, omdat je je quotes moet escapen, zoals je al kan zien aan de rest van je code :).

Skat! Skat! Skat!

Verwijderd

Topicstarter
het werkt ook nog, bedankt :D, alleen er zat bij jou 1 heel klein foutje in, het moet namelijk _blank ;) , het werkt :D _/-\o_

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

En voor de volgende keer: HTML-layout-vragen zitten bij de buren van Webdesign & Graphics :)

Professionele website nodig?

• -ChRiZz-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 00:11
check deze ook eens werkt prima http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=72782

Slache!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08
target="_blank" en voor problemen met het forum zou ik eerder bij PHPBB zelf aankloppen.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Zie alle bovenstaande replies, en idd supportvragen over het forum bij PHPBB zelf melden aub. :P

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.