Toon posts:

Toshiba Portege 3010CT Geheugen waar verkrijgbaar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een 64 mb module voor mijn Toshiba Portege 3010CT. Nou kan ik bij de memory configurator op shop.tweakers.net hem niet in het lijstje vinden, wel de 3110 CT, is dit dezelfde module of is deze nog weer anders.

Ik kwam met hetzelfde probleem ook niet verder bij informatique en bij interngeheugen.com (officiele Dane Elec dealers)

Is dit dezelfde module of niet, zo nee waar is die wel verkrijgbaar. Hij staat wel bij Dane Elec op de site zelf dus hij bestaat wel.

[update]

De Portege heeft werkt niet op SO Dimm's

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 12:12 ]

Verwijderd

Heb je al in de pricewatch gekeken, nou begrijp ik dus dat je wel bij shop.tweakers.net hebt gekeken maar niet in de pricewatch, probeer anders google ff voor dat. Ik heb al wel dit voor je gevonden:

http://www.geheugen.com/hccnet/merk.asp?oemid=TOS

(je kunt er ook bestellen)

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Hmm... Bij Crucial staat je type notebook wel in het lijstje, maar ze zeggen dat ze geen modules er voor hebben. Wat is dat voor vaag type geheugen dan wat er in zit?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
DaneElec geheugen kan je bij de meeste betere PC-zaken wel laten bestellen. :)

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Tis een soort van printplaatje met daarop de geheugenchips, en bij dat plaatje zit met een soort van mini dvi connectortje op het moederbord

BTW Bedankt voor de moeite NJFOrulez, maar het ging mij om de 64 mb module, en dit is de 32 mb. Bij kingston kon ik ook alleen de 32 mb bestellen.

Ik heb hardware.nl gisteren al een mailtje gestuurd met het serienummer dat ik van de site van daneelec heb met de vraag wat dit koste en de levertijd.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 19:35 ]