Toon posts:

DV -> PC -> CD/DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou, Lampie, om ff terug te komen op mijn andere topic, ik heb dus niet voor niets een topic geopend. Ik ben ook een read the F@@@ manual aanhanger en had de FAQ's al doorgenomen. Jij pleurt mijn topic dicht en ik heb nog steeds geen antwoord.

Zijn er nog mensen die me kunnen vertellen hoe ik mijn dv-filmpjes in zo klein mogelijk maar zo goed mogelijk formaat op CD/DVD kan zetten?

Lampie, als jij zegt dat het in de FAQ's moet staan, post me hier dan waar? Laat mijn lampie ook eens branden
8)7 8)7 :X :X

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-03 12:54
Je moet met VirtualDub en de DivX of XviD codec je filmpje even verkleinen :)

http://www.google.nl/sear...F-8&oe=UTF-8&q=virtualdub

(tis trouwens niet de bedoeling om gelijk een nieuw topic aan te maken als je oude net gesloten is ;) )

[ Voor 28% gewijzigd door Sir_Killalot op 24-06-2003 11:51 ]

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 11:48:
Nou, Lampie, om ff terug te komen op mijn andere topic, ik heb dus niet voor niets een topic geopend. Ik ben ook een read the F@@@ manual aanhanger en had de FAQ's al doorgenomen. Jij pleurt mijn topic dicht en ik heb nog steeds geen antwoord.

Zijn er nog mensen die me kunnen vertellen hoe ik mijn dv-filmpjes in zo klein mogelijk maar zo goed mogelijk formaat op CD/DVD kan zetten?

Lampie, als jij zegt dat het in de FAQ's moet staan, post me hier dan waar? Laat mijn lampie ook eens branden
8)7 8)7 :X :X
www.vcdhelp.com
www.dvdrhelp.com
www.doom9.org

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als je een dvd-brander hebt, kun je een uur film wegschrijven. Je laat me toch niet laten weten dat je je vrienden en bekenden langer van jouw zelfgefabriekte filmpjes wilt laten genieten. In de beperking toont zich de meester, en dat geldt zeker voor vakantiefilmpjes. Ik heb hier net een film van 11 minuten als dvd gerenderd, en dan op een cd'tje gebakken. Het paste precies, dus waarom zou ik een (dure) dvd-/+r volfikken?
Inderdaad, met studio 8.

[ Voor 4% gewijzigd door Par_Martinos op 24-06-2003 12:00 ]

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:08
en dicht :)

Dit topic is gesloten.