Okay, ik heb het volgende:
Kabekmodem -> SMC 7004VBR met FIRMWARE version 1.23 -> pc's
2 pc's daarvan zijn mijn pc (Windows 2000 ADS) en mijn server (Windows 2000 S)
Als ik ga emailen via outlook en ik verstuur een mail krijg ik:
------------------------------------------------------------------------------------
Your message did not reach some or all of the intended recipients.
Subject: RE:
Sent: 6/19/2003 10:46 AM
The following recipient(s) could not be reached:
'Ontvanger' on 6/19/2003 10:46 AM
554 <email@adres.nl>: Recipient address rejected: Relay access denied
------------------------------------------------------------------------------------
Ik werk dus via POP3. Maar die server pakt die mail dus niet omdat ik een intern IP adres heb, althans, dat is wat ik denk.
Als ik via mail() probeer te mailen in PHP krijg ik:
Warning: mail() [function.mail]: SMTP server response: 554 : Recipient address rejected: Relay access denied in D:\php\wwwroot\email.php on line 33
Ik heb het al op verschillende pc's geprobeerd en met verschillende email providers. HTTP en IMAP werken wel.
Wie weet hoe ik dit geflikker uit krijg?
Many thanx
Kabekmodem -> SMC 7004VBR met FIRMWARE version 1.23 -> pc's
2 pc's daarvan zijn mijn pc (Windows 2000 ADS) en mijn server (Windows 2000 S)
Als ik ga emailen via outlook en ik verstuur een mail krijg ik:
Your message did not reach some or all of the intended recipients.
Subject: RE:
Sent: 6/19/2003 10:46 AM
The following recipient(s) could not be reached:
'Ontvanger' on 6/19/2003 10:46 AM
554 <email@adres.nl>: Recipient address rejected: Relay access denied
Ik werk dus via POP3. Maar die server pakt die mail dus niet omdat ik een intern IP adres heb, althans, dat is wat ik denk.
Als ik via mail() probeer te mailen in PHP krijg ik:
Warning: mail() [function.mail]: SMTP server response: 554 : Recipient address rejected: Relay access denied in D:\php\wwwroot\email.php on line 33
Ik heb het al op verschillende pc's geprobeerd en met verschillende email providers. HTTP en IMAP werken wel.
Wie weet hoe ik dit geflikker uit krijg?
Many thanx
R&D professional