Quakenet, Router en Hotmail

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Beste tweakers, meerdere vragen, eerst dit -->

---------------------------------
ERROR ! You are banned from this network.
---------------------------------
-
Closing Link: |BoD|Liquix by whole.ny.us.quakenet.org (K-lined)

What is een K-line ban en wtf heb ik nou weer gedaan :/ ?

Dan kan ik sinds 2 dagen mijn hotmail niet meer in, ik krijg (tadaa) dit bericht -->

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

En ik weet wel zeker dat hotmail online is. Dus ik ging rondvragen en het zou aan mijn firewall kunnen liggen (Thomson 510 hardware samen met KPN ADSL basic). Maar ik wou dus een pport openzetten (of proberen) maar als ik 10.0.0.138 intyp krijg ik (tadaa)

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

:P

Ik ben nu nogal de weg kwijt, K-lined van quakenet, geen hotmail en geen beheer over mijn eigen router/firewall. Dus ja, ik zou wat hulp kunnen gebruiken, thnx :) !

De meeste mensen deugen!

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:14
heb je je Thomson gereset?? zo nee, doe dat dan maar even.
op de andere vragen heb ik geen antwoord...

• Cassius
  • Niet online
Ja, heb ik idd gedaan (sorry dat ik het niet vermeld heb). Maar nog steeds kwam ik er niet in, ook niet op mijn zusjes pc. We zitten achter een D-Link switch. Werkte altijd, ik kom er echt niet in :/ !

De meeste mensen deugen!

• Syndicate
  • Laatst online: 10-07 10:18
k-line is een ban zoals dat op irc wordt genoemd.

• Cassius
  • Niet online
Aha, erg apart, ik *praat* alleen op IRC, dacht dat dat mocht. Naja, er zal wel een hele IP groep geband zijn ofzo, afijn.

Wie kan me helpen zodat ik mijn mail weer kan lezen :/ ?

De meeste mensen deugen!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:15
Draai je een open proxy? Wil ook nog wel eens problemen geven.

• Cassius
  • Niet online
Eerlijk gezegd weet ik dat niet, ik weet wel dat mijn explorer wel meer rare dingen doet, typ ik www.clanbase.com in, gaat hij naar www.gobble.nl :? ... wordt raar dit. Sites die naar sites verwijzen omdat ik er niet op kan ?

De meeste mensen deugen!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
heb je al eens wat progs als add aware gedraait?
ken je je modem wel ping normaal. of een extern adress? www.tweakers.net ofzo..
PC al eens AAN de modem rechtstreeks gehangen

K-Line is idd rot. Dan is iemand misschien met jou host *wezen kloten* waardoor je ee K-line hebt.

Idd check is of je open proxy's hebt.

Scan je bak is bijv. via : http://scan.sygatetech.com/

[ Voor 10% gewijzigd door Sumuhtsop op 24-06-2003 16:10 ]

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 13:39
Draai je misschien in Internet Explorer ook een proxy, zet die dan uit. En inderdaad Qnet checkt je hostname als je connect...

zeroxcool.net - curity.eu

Verwijderd

Probeer eens het resetten van je ADSL modem. En opnieuw configureren mbv MXS_HOME. LET OP! als je je modem hebt getweaked moet je em wel opnieuw configureren.

ff op www.quakenet.org gekeken:
What is a g/k-line?
If you're trying to connect to QuakeNet and the server tells you that you have been K-lined or G-lined it means that you have been banned from QuakeNet, and the reason for that ban is *ALWAYS* sent out right after the server tells you that you are banned. Some scripts and bots (showdown, eggdrop) doesnt show this reason but just says that you're banned but there is always a reason given.

If you feel that you have been wrongfully banned or want the ban removed send an email to info@quakenet.org and include the reason for the ban, your host/ip, when it happened and anything else you think we need to know in order to remove your ban.
Gezien jouw probleem, denk ik dat dit misschien meer verheldering geeft:
What's an open proxy g:line for?

• Cassius
  • Niet online
Nou, ik wordt hier HELEMAAL simpel van, het punt is, resetten helpt niet en ik heb niets, maar dan ook niets veranderd aan enige setting. Als ik op mijn priva pagina van Zon kom kan ik mijn mail ook niet meer in, weer een "pagina kan niet gevonden worden" crap. Godver, wat baal ik hier van.

Die Scan van Sygate gaf -->

Trying to gather information from your web browser...

Operating System = Windows XP
Browser = Microsoft Internet Explorer 6.0

Trying to find out your computer name...

Unable to determine your computer name!

Trying to find out what services you are running...

Unable to detect any running services!

Ik heb eigenlijk ook wel een goed vertrouwen in mijn firewall. Oh, mijn modem is trouwens niet gehacked of some sort, hij kon al routeren (is dat nieuwe modem) en hangt achter een switch, never had problems. Maar nu wil ik mijn mail wel eens lezen op mijn eigen pc, sjeesh, dit is echt lastig.

Heeft niemand nog ideëen ??

De meeste mensen deugen!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Dat Quakenet verhaal heb ik thuis ook, ik kan niet naar us quakenet servers connecten (meteen K-Lined) , maar wel gewoon naar alle andere.
Ik denk dat je gewoon eens een andere server moet kiezen, b.v. uk.quakenet.org. (of se. of de. ) Dat zou wel moeten werken denk.

Wel toeval dat er een aantal dingen tegelijk het niet meer doen trouwens... :?

• Cassius
  • Niet online
Dank je, dat hielp idd, hij stond op random US server en die K-linen me allemaal, DE en EU servers gaan prima, thnx :) !

Dan blijf ik over bij hotmail, naja, uhm, ik ga ff ad-aware draaien en housecall :) , kijken wat het doet =P

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Housecall (moest iets installen, maar dat hoort erbij) wijst niets uit, ook ad-aware gaf maar 2 tracking cookies, verwijderd. Geen resultaat :( ...

Stomme is, ik kan 10.0.0.138 gewoon niet in, mijn modem heeft ook geen wachtwoord, dus very strange :/ ...

Proxy heb ik (imho) niets mee te maken, want ik zit op een clean install en heb nooit aan die instellingen gezeten, en ik dacht (wist) dat proxy niet zomaar aangaat.

Is hotmail een andere poort gaan gebruiken ofzo dan dat ik niet meer wordt toegelaten ??

De meeste mensen deugen!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Mooi! Een ding opgelost :P Nu de rest nog... ;)
Pagina: 1