| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
raid niet perse nodig, maar ISA slot is wel handig, aangezien ik nog geen PCI vervanging heb voor me thrustmaster ACM gamecard
maar die raid is dus het enige echte meerwaarde van de abit tov de MSI??
maar die raid is dus het enige echte meerwaarde van de abit tov de MSI??
Verwijderd
Je kan ook gewoon de abit kt7 nemen zonder RAID. Maar ik raad je echt aan de Abit kt7 RAID te nemen. Omdat je later echt wel daar gebruik van gaat maken, geloof me maar. Als je namelijk 2 hd's hebt in een RAID 0 config, dan ziet je pc beide hd's als 1 hd, maar omdat je 2 koppen hebt(dus 1per hd) lees en schrijf je echt 2x sneller. je hd is dan ongeveer net zo snel als een snelle scsi hd. Als je namelijk 2 ibm 7200 rpm hd's hebt, dan heb je echt een gruwelijke snelheid. Die elke andere ide schijf er vet gruwelijk eruit blaast. Dus koop de Abit, je krijgt er van je leven geen spijt van, ik heb zelf al vele systemen gebouwd, en ik pak deze altijd. De abit is de snelste moederbord voor athlon's op het moment. MSI is leuk but you really want the power abit can give you.
Phew... ik dacht even dat ik door het lint zo gaan bij het zien van de titel... Een tweaker (!!!) die vraagt welk bord ie moet nemen voor zijn duron (voor keer nummer 1000
). Maar hier zat gelukkig een echt verhaal bij 
PHEW
PHEW
ok thanx
het wordt dus de abit
het wordt dus de abit
Voltage van msi kan maar op 1.80, abit kan op 1.85. Verder is dat msibord ongelofelijk stabiel, ik heb nog geen problemen mee gehad, en mijn pc staat 24/7 backups af te halen en
staat te grazen
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Afgezien van de FDD kabels is ABIT Gewoon Zwaar Cool
...
Ik heb nu ook 2x 30,7 Maxtor U-100 7200RPM in raid 0 staan en kan je zeggen ..... HIJ VLIEGT !
Ik heb nu ook 2x 30,7 Maxtor U-100 7200RPM in raid 0 staan en kan je zeggen ..... HIJ VLIEGT !
Pagina: 1