Toon posts:

[internet explorer 5.5] na installatie runonce pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na een nieuwe installatie van ie55 start als eerste een of andere microsoft site op, bij de volgende keer opstarten weer de default ingestelde homepage.

we gaan dit pakket hier uitrollen op de customer service, maar deze mensen hebben geen internet rechten (alleen intranet) dus ze krijgen een groot stopbord te zien van surfcontrol met de melding dat ze niet geauthoriseerd zijn.

om te voorkomen dat deze mensen meteen onze helpdesk gaan bellen dat ze niet meer op hun intranet kunnen komen willen we dit eruit slopen. Want de meeste komen meestal niet op het idee nog een keer te proberen. In de admin kit vind ik geen optie hiervoor. iemand een idee hoe we dit kunnen doen?

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

IEAK

Internet Explorer Administration Pack

Zoek hier eens naar op http://www.microsoft.com/technet & http://www.microsoft.com/download

Is onmisbaar bij een IE uitrol.

[ Voor 96% gewijzigd door Luppie op 24-06-2003 11:09 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Topicstarter
die heb ik gebruikt.
ik wil alleen die pagina die de eerste keer opstart na de installatie er uit slopen omdat deze verwijst naar een pagina waar een hoop mensen niet aan kunnen komen en waardoor ze een foutmelding krijgen.
maar ik vind de optie niet.

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Quote uit de handleiding van de IEAK
Welcome Page
Internet Explorer displays a welcome page when a user first starts the browser. You can display the default Internet Explorer 5 welcome page, or you can specify your own custom welcome page.

Display default Microsoft Internet Explorer 5 welcome page
Select this option to display the default Internet Explorer welcome page.

Do not display a welcome page
Select this option if you do not want to display a welcome page. The first page that is displayed is the user's home page.

Use a custom welcome page (specify URL below)
Select this option if you want to use a custom welcome page, and then type the URL in the box below.

Note
Users do not see the welcome page unless they are connected to the Internet or an intranet.
Zit in de wizrd bij stage 4

[ Voor 3% gewijzigd door Luppie op 24-06-2003 11:24 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Topicstarter
tnx :) zeker overheen gekeken.

ff het pakket aanpassen dus ;) dankje

deze kan op slot :P