report topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 22:39
is het niet handig om bij een topic te zetten of ie reported is? Ik had net een topic gereport, vervolgens reageren er nog 5 mensen met 'haha. lollig topic, etc etc' en komt er een draadje in SM. Lijkt me een beetje overdreven allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
je kunt een topic om vele redenen reporten, en zelfs als een topic al lang en breed in SeM staat komen er nog wel (slechte) reacties op....

Op zich heb ik er niks tegen dat je kunt zien dat een topic reported is. Maar je weet niet wat er precies gereported is. Misschien wel alleen een titlefix of zo....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

in SM kan je zien of iemand een draad heeft gemeld in SM
via topic report kan je dat niet, en maakt ook niet echt uit, alleen de mods kunnen die zien, en voor zover ik het begreep zien ze niet 10 tallen reports maar 1 vlaggetje bij een topic als deze 1 of meerdere reports heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zien dit: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Open_off_note.gif Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Closed_off_note.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

ItSnows .. Dat zijn topicnotes :)

We zien Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_label.gif bij de titel wanneer er minstens een TR is gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Volgens mij bedoelt de TS dat het voor users zichtbaar zou moeten zijn dat het gereported is. Zodat er volgens hem minder slechte replies zouden volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ja, ik begrijp de intentie van de topicstarter wel :)
Ik corrigeerde enkel ItSnows die op Erkens reageerde ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 24-06-2003 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BalusC schreef op 24 June 2003 @ 11:13:
ItSnows .. Dat zijn topicnotes :)

We zien [afbeelding] bij de titel wanneer er minstens een TR is gepost :)
Hmm klopt maar die lees ik nooit want daar heb ik mijn personeel voor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Of er nou duidelijk staat dat er gereport is of niet, dat maakt een slechte reply nog steeds een slechte reply. Als iemand om wat voor reden dan ook report (op een enkele uitlating aldaar bijvoorbeeld), dan zou dat wellicht anderen er van weerhouden gewoon met het (toelaatbare) topic verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

* Han slaps his HGA with a large Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_label.gif :*
Wekkel schreef op 24 June 2003 @ 11:18:
Of er nou duidelijk staat dat er gereport is of niet, dat maakt een slechte reply nog steeds een slechte reply. Als iemand om wat voor reden dan ook report (op een enkele uitlating aldaar bijvoorbeeld), dan zou dat wellicht anderen er van weerhouden gewoon met het (toelaatbare) topic verder te gaan.
De ervaring leert dat users die dergelijke onzinreply's posten zich ook niks aantrekken van een SeM melding. En als een topicreport hun moet weerhouden van offtopic geblaat dan heb ik daar zo mijn bedenkingen bij. Doe het gewoon helemaal niet, melding of niet.

[ Voor 44% gewijzigd door Han op 24-06-2003 11:26 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Maybe een mouseover msg box? Zoals nu al in active topics is, als je over een topic heen gaat, dan staat er : Laatste reactie door Piet Puk. Als zoiets dan bij de topictitel zelf staat, met een verkorte versie van de TR :). Dan is duidelijk dat het topic èn ge-report is, èn wat erin staat. Misschien zelfs met een SeM indicatie erbij, als dat ook het geval is. Of gaat dat code-technisch te moeilijk etc worden? ;)

<Alfredt> nee TR gaat niet bekend gemaakt worden, dat was juist het hele idee van TR's

Forget what I said :P O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Remy op 24-06-2003 11:24 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ReemF schreef op 24 June 2003 @ 11:22:
Maybe een mouseover msg box? Zoals nu al in active topics is, als je over een topic heen gaat, dan staat er : Laatste reactie door Piet Puk. Als zoiets dan bij de topictitel zelf staat, met een verkorte versie van de TR :). Dan is duidelijk dat het topic èn ge-report is, èn wat erin staat. Misschien zelfs met een SeM indicatie erbij, als dat ook het geval is. Of gaat dat code-technisch te moeilijk etc worden? ;)
rechten technisch lijkt het me niet mogelijk, want wij simpele users mogen die dingen niet zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op 24 June 2003 @ 11:23:
[...]

rechten technisch lijkt het me niet mogelijk, want wij simpele users mogen die dingen niet zien :)
zonder simpele users geen got natuurlijk he... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 11:30:
[...]

zonder simpele users geen got natuurlijk he... :P
ehm, ja en?
wat heeft dat hiermee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op z'n minst alleen zichtbaar voor users, zo wel een stuk makkelijker zijn!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Het geeft toch niet als een topic meerdere reports heeft? Dat is alleen maar duidelijker voor ons dat het echt een behoorlijk fout topic is. En als je ze al kan zien moet je ook weten wat er in staat want een TR kan over meerdere dingen van een thread gaan (bijv. 1 reply) en dan weet je nog niet of wat jij wil melden al gemeld is. En die dingen openbaar maken verhoogd de drempel weer om te reporten omdat je dan weer "Naaier!!!!! Wannabee!!"-reacties krijgen kan.
* m-m denkt dat het zo prima is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

m-m schreef op 24 juni 2003 @ 11:49:
En die dingen openbaar maken verhoogd de drempel weer om te reporten omdat je dan weer "Naaier!!!!! Wannabee!!"-reacties krijgen kan.
iemand die dat denkt/vermeld in een topic oid, dat is dan waarschijnljik een user die zelf een fout topic/post heeft gemaakt en niet weet/begrijpt waarom die TR en SM nodig zijn bij een groot forum, zulke users kan je niet gebruiken op een forum lijkt mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Erkens schreef op 24 June 2003 @ 11:57:
[...]

iemand die dat denkt/vermeld in een topic oid, dat is dan waarschijnljik een user die zelf een fout topic/post heeft gemaakt en niet weet/begrijpt waarom die TR en SM nodig zijn bij een groot forum, zulke users kan je niet gebruiken op een forum lijkt mij ;)
Dat is waar, maar het neemt niet weg dat het gebeurt en dat mensen daarom minder snel geneigd zijn een topic te reporten. Niet dat TR een "anonieme kliklijn" is maar het feit dat alleen mods het kunnen zien werkt denk ik wel redelijk drempelverlagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

iemand die dat denkt/vermeld in een topic oid, dat is dan waarschijnljik een user die zelf een fout topic/post heeft gemaakt en niet weet/begrijpt waarom die TR en SM nodig zijn bij een groot forum, zulke users kan je niet gebruiken op een forum lijkt mij
Het zou inderdaad mooi zijn wanneer alle user's het nut van TR's/SM's inzien en volgens mij doen de meeste dit ook wel, behalve wanneer dit betrekking op hunzelf heeft. (het wordt toch altijd als onterecht ervaren)
En daardoor denk ik dat niet openbare vermelding van mistanden gewoon beter is. Al is het maar om eventuele rancune te voorkomen :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

m-m schreef op 24 June 2003 @ 12:02:
[...]

Dat is waar, maar het neemt niet weg dat het gebeurt en dat mensen daarom minder snel geneigd zijn een topic te reporten. Niet dat TR een "anonieme kliklijn" is maar het feit dat alleen mods het kunnen zien werkt denk ik wel redelijk drempelverlagend.
mja, al dat anonieme gedoe hoeft voor mij niet, al mijn TR's zijn op 1 hand te tellen :P
Maar als andere daar behoefte aan hebben ok, maar dan moet je het wel helemaal anoniem houden en niet voor "normale users" een icon neerzetten dat er al een report op is. Nergens nodig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:20

Jaymz

Keep on moving !

*Jaymz ziet het hele punt niet.

Zie ziet een 'slecht topic', je bakt een topicreport en surft weer vrolijk verder.

Je ziet een 'slecht topic' dat al een paar uur oud is maar waar verder weinig bijzonders gebeurd (is aan het wegzakken), je bakt eventueel een topicreport en surft vrolijk verder.

Je ziet een 'slecht topic' dat al een tijdje rondhangt en waar men het niet kan laten slecht te reageren. Dan wandel je naar SM en bakt een SM-topic en je surft vrolijk verder.

In geen van bovenstaande gevallen is het niet boeiend of er al een TopicReport is gebakken of niet en is er weinig tot geen nut in het zichtbaar maken ervan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of er nu 1, 5, 10 of 100 topicreports zijn maakt niet uit.
Liever teveel topicreports als topic-problemen zonder reports.

100 SeM meldingen is natuurlijk wel weer teveel van het goede. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 12:18:
Of er nu 1, 5, 10 of 100 topicreports zijn maakt niet uit.
Liever teveel topicreports als topic-problemen zonder reports.

100 SeM meldingen is natuurlijk wel weer teveel van het goede. ;)
SM's kan je makkelijk zien of die er al zijn voor een bepaald topic, topic reports niet, en dus kan ik het ergens wel begrijpen, niemand heeft namelijk zin om onnodig tijd te besteden aan een TR, ok dan doe je het niet, maar als iedereen zo denkt is die functie overbodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Zoveel werk hoeft er niet in een TR... Je hoeft het slotje er echt niet in te verantwoorden hoor, mijns inziens gaat het er meer om dat het een moderator naar de thread lokt en die kan dan zelf wel even kijken wat hij ervan vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een opmerking als: "gaat niet goed hier", "onnodig kicken" is al voldoende, dus met de onnodige tijd valt het wel mee.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:45
Ik hou het altijd zo kort mogelijk. meestal iets /spam of /faq de modjes weten dan meestal genoeg :) als er iets meer aan de hand is zet ik er wel een stukje neer. Voordeel van tr's zijn dat ze geheel niet zichtbaar zijn voor de users en SM meldingen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Eskimootje schreef op 24 June 2003 @ 12:44:
Voordeel van tr's zijn dat ze geheel niet zichtbaar zijn voor de users en SM meldingen wel.
de een vind dat een voordeel, de andere niet ;)

vaak zie je dat er toch in zo'n topic wordt gepost met een melding dat het al ge"report" is (wat uiteraard niet de bedoeling is, maar het gebeurt) en dus heb je direct een nadeel te pakken van dat anonieme gedoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we het er dan op houden dat je zelf altijd kan kiezen om anoniem (TR) of open een melding te maken (SeM) voor andere gebruikers. Bovendien voorkomt een TR tov een SeM onnodig "ramptoerisme".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Erkens schreef op 24 June 2003 @ 12:53:
[...]

vaak zie je dat er toch in zo'n topic wordt gepost met een melding dat het al ge"report" is (wat uiteraard niet de bedoeling is, maar het gebeurt) en dus heb je direct een nadeel te pakken van dat anonieme gedoe ;)
dat zie je met SeM ook, beiden even hinderlijk. Ik zeg daar ook altijd wat van en zet dat ook in iemands notes, dat is namelijk wel zo wijsneuzerig.
Erkens schreef op 24 June 2003 @ 12:35:
[...]

SM's kan je makkelijk zien of die er al zijn voor een bepaald topic, topic reports niet, en dus kan ik het ergens wel begrijpen, niemand heeft namelijk zin om onnodig tijd te besteden aan een TR, ok dan doe je het niet, maar als iedereen zo denkt is die functie overbodig :P
je doet het als je denkt dat nodig is dat er ingegrepen wordt, onnodig is het dus nooit.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik na wat dingen die JvS had gezegd ook maar overgestapt naar TR en probeer SM weinig te gebruiken. Op zich erg makkelijk. Hoeft een appart topic aan te maken. Gebruik af en toe SM wel, but old habits die hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

JvS schreef op 24 June 2003 @ 13:17:
je doet het als je denkt dat nodig is dat er ingegrepen wordt, onnodig is het dus nooit.
mja, natuurlijk is het niet onnodig, maar ik vind het voor mezelf nutteloos om iets te melden als dat al door tig anderen gedaan is.
Naast het feit dat ik topic reports zelf onhandig vind werken, maar dat terzijde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modjes zien meerdere TR's. Modjes denken: ze zullen wel gelijk hebben. :)
Oftewel, reporten als er al gereport is heeft wel degelijk zin. :Y)

Nu nog modjes die zo denken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 13:54:
Modjes zien meerdere TR's. Modjes denken: ze zullen wel gelijk hebben. :)
Oftewel, reporten als er al gereport is heeft wel degelijk zin. :Y)

Nu nog modjes die zo denken. :P
ehm, modjes zien in de topic list toch alleen maar of er reports zijn, toch niet hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Erkens schreef op 24 June 2003 @ 13:32:
[...]

Naast het feit dat ik topic reports zelf onhandig vind werken, maar dat terzijde :+
Wow, vind je het heel erg als ik het niet geloof en ik vermoed dat je het gewoon leuk vind om antwoord te krijgen? Niet erg, maar ik kan me dit gewoonweg niet voorstellen:

"handje klikken" >> tikken >> plaats

Vs

"ga naar SM" >> "klik op nieuw topic" >> vul titel in >> tik je bericht >> plaatsen..

:? onhandiger / onlogischer :?

[ Voor 6% gewijzigd door JvS op 24-06-2003 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op 24 juni 2003 @ 13:55:
[...]

ehm, modjes zien in de topic list toch alleen maar of er reports zijn, toch niet hoeveel?
Ze zien ook hoeveel, want ze kunnen ze ook allemaal lezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
JvS schreef op 24 June 2003 @ 14:09:
[...]
Wow, vind je het heel erg als ik het niet geloof en ik vermoed dat je het gewoon leuk vind om antwoord te krijgen?

Vs

"ga naar SM" >> "klik op nieuw topic" >> vul titel in >> tik je bericht >> plaatsen..

Ik gebruik TR op zich wel regelmatig. Soms zijn het echt mierenneukpuntjes en dan boeit het me ook werkelijk waar niet. (Het komt ook regelmatig voor dat ik dan later mijn standpunt nog wijzig ook ;) )
Maar soms doe je ook een TR, en ik weet dat als ik dezelfde tekst in SeM plaats dat de kans groot is dat er wat mee gedaan wordt, maar als TR wordt het gewoon makkelijker afgewezen.
Dus als het in mijn ogen een subjectieve opmerking van mijn kant is maak ik een TR en als ik vind dat het moet veranderen maak ik een SeMmetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfredt schreef op 24 juni 2003 @ 14:32:
[...]

Ik gebruik TR op zich wel regelmatig. Soms zijn het echt mierenneukpuntjes en dan boeit het me ook werkelijk waar niet. (Het komt ook regelmatig voor dat ik dan later mijn standpunt nog wijzig ook ;) )
Maar soms doe je ook een TR, en ik weet dat als ik dezelfde tekst in SeM plaats dat de kans groot is dat er wat mee gedaan wordt, maar als TR wordt het gewoon makkelijker afgewezen.
Dus als het in mijn ogen een subjectieve opmerking van mijn kant is maak ik een TR en als ik vind dat het moet veranderen maak ik een SeMmetje...
Ik maak bijna altijd een TR. Da's minder werk. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

JvS schreef op 24 June 2003 @ 14:09:
[...]
Wow, vind je het heel erg als ik het niet geloof en ik vermoed dat je het gewoon leuk vind om antwoord te krijgen? Niet erg, maar ik kan me dit gewoonweg niet voorstellen:

Vs

tuurlijk een SM is handiger, maar de afhandeling ervan vind ik prettiger, maar daarover zijn al vaker discussies gevoerd voor zover ik weet ;)
Ik zie TR meer als dump plaats voor al je klacht over een topic. Maargoed dat is mijn mening, en wat doet die er toe :)
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 14:27:
[...]

Ze zien ook hoeveel, want ze kunnen ze ook allemaal lezen. ;)
pas na het klikken erop dacht ik, ze kunnen volgens mij niet direct in de topic list zien hoeveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Erkens schreef op 24 June 2003 @ 15:40:
pas na het klikken erop dacht ik, ze kunnen volgens mij niet direct in de topic list zien hoeveel.
Klopt.. ook al staan er 10 topicreports over een topic, we zien enkel en alleen een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_label.gif. Geen aantallen, die zien we pas als we op het topicreport icoontje klikken. Maar dat maakt verder ook niet uit. Wanneer een moderator zijn forum naloopt leest hij altijd de topicreports door. Dus het niet kunnen zien wat er gemeld is of hoevaak is voor ons niet zo belangrijk.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het andere topic erover laatst werd duidelijk dat met mouseover werd geregeld dat je kan zien hoeveel reports er al zijn, XceeD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
XceeD schreef op 24 June 2003 @ 15:45:
[...]
Klopt.. ook al staan er 10 topicreports over een topic, we zien enkel en alleen een [afbeelding]. Geen aantallen, die zien we pas als we op het topicreport icoontje klikken.
*kuch* alt/title tag *kuch*

Moet je even je muis op het icon houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik had de hoop dat na de komst van TR, SM helemaal zou worden afgeschaft.

SM is nu alleen nog goed voor je postcounts :)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

GuardianAngel schreef op 24 juni 2003 @ 15:48:
Ik had de hoop dat na de komst van TR, SM helemaal zou worden afgeschaft.

SM is nu alleen nog goed voor je postcounts :)
:?
wmb mag die hele postcount weg, maar SM vind ik een makkelijkere manier om iets te melden, zeker aangezien je het terug kan lezen, en eventueel editen, want dat is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Zullen we het erop houden dat iedereen moet gebruiken wat hij het prettigst vindt en dat Topicreports openbaar een slecht plan is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-m schreef op 24 June 2003 @ 15:54:
Zullen we het erop houden dat iedereen moet gebruiken wat hij het prettigst vindt en dat Topicreports openbaar een slecht plan is? :P
Waarom? Jij kunt hier toch niet modden. >:) ;)

Serieus: ja, dat lijkt me een goede conclusie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

m-m schreef op 24 June 2003 @ 15:54:
Erkens schreef op 24 June 2003 @ 12:53:
yup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Jasper schreef op 24 juni 2003 @ 15:48:
*kuch* alt/title tag *kuch*

Moet je even je muis op het icon houden :)
Dan doet ie bij toch echt niks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
Afbeeldingslocatie: http://www.parse.nl/~jasper/temp/topicreports.gif

Je ziet alleen mijn mousepointer niet :)

[ Voor 32% gewijzigd door Jasper op 24-06-2003 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

werkt hier prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

wat mij betreft (niet dat ik er wat over heb te zeggen maar who cares :P) laten ze het zo... want anders krijg je op een gegeven moment van die situaties dat een topicstarter ziet dat zijn topic is ge-topicreport', waarop offtopic stukjes volgen waarin hij/zij zich afvraagt waarom (en misschien wie) er een topic report is(/heeft) gedaan, wat weer leidt toch reply's daarop, en op een gegeven moment is het één offtopic topic die gaat over het hoe en waarom van de topic report :{

datzelfde zie ik namelijk op de frontpages van tweakers.net en Fok! al regelmatig gebeuren met het puntensysteem (ok op Fok! vaker dan op tweakers.net, maar toch O-)) in de vorm van "wtf waarom -1 onzin" (voorbeeld), en ik zie het dus hier dan al helemaal voor me :{

just my 2 cents :)

[ Voor 8% gewijzigd door NoBody op 26-06-2003 15:33 ]

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Ik heb 1 of 2 keer de topicreport optie gebruikt, maar dat vond ik toch minder lekker dan SeM. Waarom? simpel, bij SeM zíe je je eigen reactie nog, en weet je dat die geplaatst is. Bij die topicreport had ik echt iets van "heuh? lukte 't wel?" dus ik had ook 1 keertje maar een SeM topic voor de zekerheid erbij gemaakt (met uiteraard uitleg dat ik de TR had geprobeerd maar niet wist of het wel werkte).
Ook wel jammer dat je bij een TR niet een reactie van een mod ziet, en bij SeM wel... toch handig om te weten of een mod het wel/niet eens is met jouw visie...

maar eigenlijk ging dit topic daar helemaal niet over :P dus ik lul weer veel te lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens reply´s 1 t'm 12 ofzo
Ok Erkens nou is wel duidelijk hoe graag je mod wilt worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

jwbagger schreef op 26 June 2003 @ 21:33:
Ik heb 1 of 2 keer de topicreport optie gebruikt, maar dat vond ik toch minder lekker dan SeM. Waarom? simpel, bij SeM zíe je je eigen reactie nog, en weet je dat die geplaatst is. Bij die topicreport had ik echt iets van "heuh? lukte 't wel?" dus ik had ook 1 keertje maar een SeM topic voor de zekerheid erbij gemaakt (met uiteraard uitleg dat ik de TR had geprobeerd maar niet wist of het wel werkte).
Ook wel jammer dat je bij een TR niet een reactie van een mod ziet, en bij SeM wel... toch handig om te weten of een mod het wel/niet eens is met jouw visie...

maar eigenlijk ging dit topic daar helemaal niet over :P dus ik lul weer veel te lang :P
Om het nog moeilijker te maken: voor je eigen zo'n briefje er bij (dan weet je dat je al een tr hebt gemaakt voor dat topic), en iets anders als het is gelezen door een mod, maar er niets mee gedaan.

Het is een hele handige functie, ik mis alleen replies die ik kan quoten in een tr, dat kan in grotere topics handig zijn.

En vaak quoot ik gewoon een bericht, en plaats die in een tr, ze zeggen wel wat in hun reply, maar ik weet niet of ze ook een tr gedaan hebben. (goh, zou de TS dit bedoelen?)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 21:36:
[...]
pardon?

ik geef alleen mijn mening, en als je je mening geeft wil je meteen mod worden?

[ Voor 19% gewijzigd door Erkens op 26-06-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 21:36:
[...]
Erkens is behulpzaam, zoals er wel meerdere users behulpzaam zijn. Dat wil echt niet direct zeggen dat hij graag mod wil worden en iedere keer (je bent niet de eerste) daar weer over beginnen is _not_ done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harm schreef op 26 June 2003 @ 23:38:
[...]

Erkens is behulpzaam, zoals er wel meerdere users behulpzaam zijn. Dat wil echt niet direct zeggen dat hij graag mod wil worden en iedere keer (je bent niet de eerste) daar weer over beginnen is _not_ done.
Mooi toch, maar mijn opmerking blijft dus gewoon staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 00:08:
Ik wil je d'r best een OW voor geven hoor :?.
Het is gewoon op de man spelen, en dat is niet de bedoeling, zoals je dondersgoed weet :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compubiter schreef op 27 June 2003 @ 00:15:
[...]
Ik wil je d'r best een OW voor geven hoor :?.
Het is gewoon op de man spelen, en dat is niet de bedoeling, zoals je dondersgoed weet :{.
OW doe maar niet, want dan heb ik echt een probleem.
En ja het was op de man/vrouw
En ja ik weet het dondersgoed, maar ooit slipt er wat door.. (sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:20

Jaymz

Keep on moving !

Verwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 00:08:
[...]

Er is een verschil tusssen je mening geven, je mening laten merken en weten dat je op een bepaald moment je mening niet hoeft te geven omdat deze op dat moment verder niet terzake doet :)

Wat dat verschil is en waarom een bepaalde mening misschien niet zo heel erg terzake doet, laat ik aan je eigen wijsheid over en ga ik verder niet op in, daar ben je volgens mij slim genoeg voor :)

Wat mij betreft had je dit (en de opmerking ervoor) niet hoeven zeggen. Of jouw beoordeling terecht is of niet, d'r zijn meer mensen die dat wel redelijk kunnen (beoordelen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymz schreef op 27 juni 2003 @ 00:41:
[...]
. . . . . .
Wat mij betreft had je dit (en de opmerking ervoor) niet hoeven zeggen. Of jouw beoordeling terecht is of niet, d'r zijn meer mensen die dat wel redelijk kunnen (beoordelen ;))
Had ik ook niet moeten doen... Dus hierbij sorry!!
Uiteraard aan Erkens mijn excuus
Pagina: 1