Ik heb mijn laptop een beetje gemod. En een week er na begon hij flink te crashen. zo erg zelfs dat ik hem geformateerd heb. Win98 er op nieuw op gezet en hij deed het weer. tot na een paar dagen hij weer begon te crashen
. en allemaal fouten vond met scandisk. fouten in de vorm van files die ooit mappen waren. weer op nieuw geformateerd. er zaten namelijk letterlijk 100den fouten in. Dit heeft zich nog 3x herhaald.
Toen heb ik maar een nieuwe harddisk gekocht. en alles geinstalleerd. maar weer geeft hij de zelfde problemen. ik heb zelfs nog niks anders geinstalleerd dan windows 98se.
Weet iemand misschien waar het aan ligt:? ik heb zelf heel sterk het gevoel dat hij data verkeerd/niet weg schrijft op de hdd.
alvast bedankt voor de reacties
Toen heb ik maar een nieuwe harddisk gekocht. en alles geinstalleerd. maar weer geeft hij de zelfde problemen. ik heb zelfs nog niks anders geinstalleerd dan windows 98se.
Weet iemand misschien waar het aan ligt:? ik heb zelf heel sterk het gevoel dat hij data verkeerd/niet weg schrijft op de hdd.
alvast bedankt voor de reacties
Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana