Ik heb op de HCC een MSI K7T aangeschaft en daar zit (ongevraagd) een geluidskaart ingebakken.. Nu heb ik ook nog een pci 128 soundkaartje van Creative liggen en nu is mijn vraag of het qua performance uit maakt om het mobo geluid of de losse pci kaart te gebruiken ...
Verwijderd
Ingebakken sound hier is de onderste trap van kwaliteit.. erg goedkoop, lekker handig voor de budget-series. Je sb128 is zeker beter. Performance maakt niet uit.. Duzzuh, erin proppen die kaart! Grrlaterz..
( Voortaan ff van te voren melden indien je het inbakken van sound ongewenst vindt.. Gewoon hard roepen richting oosten en misschien horen ze het net op tijd daar in verre Taiwan?? Whaha..
)
( Voortaan ff van te voren melden indien je het inbakken van sound ongewenst vindt.. Gewoon hard roepen richting oosten en misschien horen ze het net op tijd daar in verre Taiwan?? Whaha..
Verwijderd
Ik heb het zelfde probleem. Heb nog duidelijk aan de verkoper gevraagd of er geen onboard sound op zat, verkoper heel duidelijk gezegd dat dat niet zo was. Thuis blijkt het er toch op te zitten 
Op zich niet zo erg want het kan uit worden gezet, maar je kunt veel beter een gewone geluidskaart gebruiken. Heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen met onboard (krakend geluid, softwarematige fm synthesizer etc)
Op zich niet zo erg want het kan uit worden gezet, maar je kunt veel beter een gewone geluidskaart gebruiken. Heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen met onboard (krakend geluid, softwarematige fm synthesizer etc)
Op een mbord met VIA chipset zit ALTIJD sound onboard.
@WIN
Onboard geluid gewoon uitschakelen idd.
ik vind 't eigenlijk wel prima, stel dat je nog eens wilt pielen met mixen, of met een 4-speaker setup, dan zet je gewoon dat onboard kaartje ook aan en hang je daar nog een set boxjes aan.
ik vind 't eigenlijk wel prima, stel dat je nog eens wilt pielen met mixen, of met een 4-speaker setup, dan zet je gewoon dat onboard kaartje ook aan en hang je daar nog een set boxjes aan.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
pfff wat een gezeik
zeg die o.b. geluidskaart van dit bord is PRIMA
Pagina: 1