Toon posts:

[vb.net] icoon bij programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb veel dingen gevonden over hoe je met vb6 een icoontje kan toevoegen aan de executable bij het debuggen. Maar is dit ook mogelijk met vb.net? Ik heb het nog nergers kunnen vinden :{
Aangezien vb6 en vb.net te veel verschillen is het me niet gelukt om er iets uit te halen dat zou kunnen werken.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:43

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

You can change the executable's icon by looking at Project->Properties.
On the left, there is "general properties" and "configuration properties".
Open the first one, and there is "general","build", "imports" and so on. Click on "build".
On the right you can select an application icon (an choose option strict on an other settings). the project properties dialog and then looking under the build subcategory under the common properties category. (Armin Zingler)
Dit misschien?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
ik zie die: Project->Properties
er niet bij staan :?

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Ik vond het ook al zo raar in VB6 eigenlijk.. dat je dat bij je main form moest doen altijd (en vervolgens een verwijzing maken bij de properties van je project).. Is meer inderdaad een property sec van je project...

Verwijderd

Topicstarter
misschien even een aanvulling:
Ik gebruik: visual studio 2002 .net pro
ik het denk ik wel iets anders als bij vorige visual studio versies (niet van .net)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:43

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 10:30:
[...]

misschien even een aanvulling:
Ik gebruik: visual studio 2002 .net pro
ik het denk ik wel iets anders als bij vorige visual studio versies (niet van .net)
* gorgi_19 gebruikt toch echt wel VS 2003.. ;) Ook vs2002 werkt het zo.. Je moet alleen wel de properties nemen van de rechtermuisknop, als je op een project staat in de solution explorer.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:15
In je solutions explorer rechts klikken op het project, Properties kiezen. Daar kan je dan allerhande instellingen doen mbt je project. Onder andere een Icon kiezen.
Ik geloof dat je het ook in je AssemblyInfo kan doen trouwens.

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
gorgi_19 schreef op 24 juni 2003 @ 10:33:
[...]

* gorgi_19 gebruikt toch echt wel VS 2003.. ;) Ook vs2002 werkt het zo.. Je moet alleen wel de properties nemen van de rechtermuisknop, als je op een project staat in de solution explorer.
had je het niet eerder kunnen zeggen dat het in de solution explorer moest ;)
ik heb het nu voor elkaar...

thnx
Pagina: 1