Ehm ik had weleens gehoord dat je voor Geforce2 MX kaarten Via 4 in 1 drivers nodig had? Wat is dat en waar vind ik die
Ehm....
Je hebt alleen VIA 4-in-1 drivers nodig als je moederbord een VIA chipset heeft. Dit staat als het goed is op de doos van je mobo of in het boekje....
Je hebt alleen VIA 4-in-1 drivers nodig als je moederbord een VIA chipset heeft. Dit staat als het goed is op de doos van je mobo of in het boekje....
Ze staan normaal op de cd van je mainboard. Ze zijn nergens echt voor nodig en geven vaak juist conflicten met Windows drivers. Dus liever niet installeren
Verwijderd
Rustig maar ik zit hier alleen en de rest is naar de hcc dagen.
Als je eens naar drivers en bios update ging hier op tweakers net dan vind je het vanzelf
Had je zelf ook kunnen doen trouwens.
Als je eens naar drivers en bios update ging hier op tweakers net dan vind je het vanzelf
Had je zelf ook kunnen doen trouwens.
Ow hebben die VIA 4-in-1 drivers geen nut???
Eerst was mijn 3DMark 2000 score met software nog hoger als met hardware T&L
Na het installeren van de drivers ging mijn score bijna 3000 punten omhoog
Lijkt me wel de moeite he...
Eerst was mijn 3DMark 2000 score met software nog hoger als met hardware T&L
Na het installeren van de drivers ging mijn score bijna 3000 punten omhoog
Lijkt me wel de moeite he...
ChUcKy2731, ik zie dat jij een BP6 en een MX combineert. Heb ik ook, maar ben nog steeds niet tevreden over het resultaat. Hoe werkt het bij jou?
By the way, die 4-in-1 is idd voor een mobo met een VIA-chipset.
BP6, 2*500@563, 256MB, ASUS 7100T (driver 6.47), Windows 2000 (SP1), DirectX 8.0, etc...
By the way, die 4-in-1 is idd voor een mobo met een VIA-chipset.
BP6, 2*500@563, 256MB, ASUS 7100T (driver 6.47), Windows 2000 (SP1), DirectX 8.0, etc...
Pagina: 1