Slechte modding in firewall topic fp

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Zie topic nieuws: Beste firewalls voor grote en kleine bedrijven

De modding is hier compleet van slag. Reacties die niet ter zake doen of zelfs onjuist zijn vangen +4 en +3. Reacties van mensen die wijzen op de onjuistheden (waaronder ikzelf) worden gelijk omlaag gemod naar 0.

Een opmerking als "op hardware firewalls draait natuurlijk ook firmware wat software is." is welliswaar compleet correct maar imho geen +4 inzichtvol waard. Het gaat hier immers om een algemeen bekend feit. En zo dus meer.

Wie wil dit topic op lijn brengen? Ik ben alweer door mijn modpoints heen helaas.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben er grof doorheen gegaan. Ik zal morgen eventueel nogmaals het draadje modereren als het nodig is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
*grijpt zak met modpunten*

[edit] All done, maar deze heeft IMO een PowerModeratie nodig. Staat muurvast @ 3, terwijl 1 meer het gewenste niveau is.

[ Voor 80% gewijzigd door Netman768 op 24-06-2003 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:20

botoo

💀 too old to die young

Netman867 schreef op 24 June 2003 @ 13:43:
deze heeft IMO een PowerModeratie nodig. Staat muurvast @ 3, terwijl 1 meer het gewenste niveau is.
Eensch
PM, show your thang ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Reactie staat nu op +1 inzichtvol; ik heb de tag maar zo laten staan, deze stond namelijk op inzichtvol :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
You are my hero's! _/-\o_

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Dammit, die PM+ wannebe is me iedere keer voor :(

Dat doe je goooooeeeeeeed!! :+ :*

[ Voor 26% gewijzigd door Renegade op 24-06-2003 16:48 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Wat me wle opvalt is dat de PM tools nog wel redelijk vaka gebruikt worden op dit moment. En dan niet alelen om te testen. Als straks de LM's wegvallen zal dat alleen maar meer worden lijkt me, dus ik denk dat powermodereren eerder orde van de dag gaat worden als een zeldzaamheid. Volgens mij was het zo dat PM-tools bij wijze van uitzondering moesten worden gebruikt...
Opzich niet erg, denk alleen dat je dus moet oppassen dat PM niet haar doel voorbij schiet.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Alex de Groot schreef op 24 June 2003 @ 22:45:
Wat me wle opvalt is dat de PM tools nog wel redelijk vaka gebruikt worden op dit moment. En dan niet alelen om te testen. Als straks de LM's wegvallen zal dat alleen maar meer worden lijkt me, dus ik denk dat powermodereren eerder orde van de dag gaat worden als een zeldzaamheid. Volgens mij was het zo dat PM-tools bij wijze van uitzondering moesten worden gebruikt...
Opzich niet erg, denk alleen dat je dus moet oppassen dat PM niet haar doel voorbij schiet.
laat ons even spelen oid... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Alex de Groot schreef op 24 juni 2003 @ 22:45:
. . . En dan niet alelen om te testen . . .
Ow?
Vanwaar die wijsheid? Toch niet op basis van feitenkennis?
Op dit moment zijn er bmw slechts test-PM's actief, en die, euh, testen . . . :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Teckna schreef op 24 June 2003 @ 23:12:
[...]

laat ons even spelen oid... :/
Jah! Het is proeftuin moment. Er is IMO nog geen exact doel gesteld. Slechts een kader waarbinnen gemanouvreerd mag/kan worden. Pas als de controleerbaarheid groter is dan kan het enigzins nuttig aangescherpt worden. Als het resultaat overigens is dat de overall moderatie beter wordt dan mag een doel wat mij betreft ook geoon bijgesteld worden.

In het draadje staat overigens veel naar twee teruggesnoeid (niet veel onterecht hoor). Iets wat voor mij vaak een teken is van (te) veel modactie. Laten we het op begin enthousiasme houden :) . Deze reactie is daar een beetje een negatieve uitzondering op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

botoo schreef op 24 June 2003 @ 23:24:
[...]
Ow?
Vanwaar die wijsheid? Toch niet op basis van feitenkennis?
Op dit moment zijn er bmw slechts test-PM's actief, en die, euh, testen . . . :Y)
Pfff, laat mij toch een beetje rustig mn reactie typen joh. Hoe moet ik nou weer in mijn modritme komen als jij toch al en mijn belangen behartigd en mijn mening loopt te verkondigen.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Alex de Groot schreef op 24 juni 2003 @ 22:45:
Wat me wle opvalt is dat de PM tools nog wel redelijk vaka gebruikt worden op dit moment.
Vind je? Ik vind eerder niet vaak genoeg. Ik wordt helaas beperkt door de (on)geschreven regels van het (power)modden, en daar probeer ik dan binnen te blijven. Ik heb net twee keer een powermoderatie gedaan in het kader van een moderatie goedzetten omdat deze teveel eist van de LM'ers.
En dan niet alelen om te testen.
Testen moet ook gebeuren. Op dit moment hebben vijf mensen van de coördinatie, twee mensen van de Lieve Adjes-groep en * Renegade de status van PowerMod+. Er wordt nog lang niet genoeg getest om alles onder de knie te krijgen.
Als straks de LM's wegvallen zal dat alleen maar meer worden lijkt me, dus ik denk dat powermodereren eerder orde van de dag gaat worden als een zeldzaamheid.
Het is ook nog niet eens zeker of de LM'ers wegvallen. Als zij inderdaad wegvallen, dan hebben de PM'ers genoeg te doen. Dan zal de toekomstige groep van /16-PowerMods niet genoeg zijn.
Volgens mij was het zo dat PM-tools bij wijze van uitzondering moesten worden gebruikt...
Klopt, maar op dit moment is de PM nog steeds in betafase en niet "officieel" in gebruik. Het testen is ook nog niet afgelopen.
Daardoor bestaat de PM ook niet uit een leger die-hard moddereters, maar uit een groepje mensen. De praktijk zal uitwijzen of het aantal mensen voldoende is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

KexDaFlex schreef op 24 juni 2003 @ 23:31:
Pfff, laat mij toch een beetje rustig mn reactie typen joh. Hoe moet ik nou weer in mijn modritme komen als jij toch al en mijn belangen behartigd en mijn mening loopt te verkondigen.
;)
LOL, * botoo wint z'n eerste typcontest (dat zegt waarschijnlijk meer over * botoo ).

Maar je stipt wel een puntje aan:
* botoo kijkt met plezier uit naar een irl wederzien met * botoo , maar aangezien we het veel te vaak met elkaar eensch zijn, kan ik eik net zo goed een spiegel meenemen en tegen mezelf gaan kletsen . . .
scheelt ook weer in het visuele . . .
:P

[edit]
Deze is imo ook ready4PM, 33n +3 voor een mening en commentaar op de nieuwsposting an sich, is wmb 'wat overdone'

nee, ik zet niemand aan het werk, maar _als_ iemand zich aangesproken voelt . . .

[ Voor 18% gewijzigd door botoo op 24-06-2003 23:54 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=795833
PowerModded naar de plus één. Niet echt ontopic en een duidelijk onderbouwde reactie, maar is ook weer geen negatieve nul waard (wijze les van * botoo :Y) ).

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=795876
Deze heb ik ook terug gePowerMod naar +1 interessant. De reactie is een bevestiging van een eerder gegeven reactie en dus niet erg toevoegend waard.

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=795847
Die heb ik één punt ontnomen. Na overleg met collega * netman kwamen we op dezelfde score uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Robin Vreuls schreef op 24 June 2003 @ 23:42:
Klopt, maar op dit moment is de PM nog steeds in betafase en niet "officieel" in gebruik. Het testen is ook nog niet afgelopen.
Sterker nog, 't ding is nog niet eens af en verkeert nog in alpha-fase. En de beste manier om te testen is toch nog steeds de praktijk. Daarmee komen bepaalde onvolkomenheden vanzelf aan het licht, alleen is de PM nog steeds een work in progress, dus lijkt het me niet onverstandig om er al zo veel mogelijk ervaring mee op te doen (binnen het kader). Daaruit zal vanzelf blijken of het gestelde kader werkt, of dat het bijgesteld dient te worden. Ook krijgen we op die manier een iets beter idee of het gestelde aantal PM's toereikend zal zijn. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
IMO hoeft er op het moment nog niet zo voorzichtig met de tools omgesprongen te worden, MAAR ik ben er wel voorstander van dat, om wangebruik te voorkomen, of op het forum of in het chatkanaal een second opinion gevraagd moet worden. Even linkje posten en een kort 'OK' vangen voldoet. Hierboven gebeurt dat zelfs nog beter, met mijn voorzet, botoo's bevestiging en Robin's PM. :)

Voor zover ik kan zien vraagt iig Robin al (bijna) altijd bevestiging voor een PM, choeso jei. Rennie, Wouter en Hielko heb ik nog niet zien PM'en :P

[ Voor 18% gewijzigd door Netman768 op 25-06-2003 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Ik ben eigenlijk alleen nog maar met eigen reakties aan het PM'en geweest, dingen uitproberen met een testreplie in mijn gallerie, en daarna de reaktie verwijderen :)

En met de normale reakties is MEUKEEE! me steeds voorgeweest :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1