ATI mobility radeon 9600 beschikbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:33
Hoi,

Ik lees overal erg coole reviews over deze notebook video proc maar nog niemand schijnt hem in het assorti te hebben. Aangezien ik binnenkort toch eens een nieuwe notebook wil aanschaffen vroeg ik mij af of het zin had om hierop te wachten...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Verwijderd

Tuurlijk heeft het zin, om erop te wachten. Je hebt dan altijd een betere en snellere kaart, zolang je de laptop natuurlijk niet voor een bepaalde datum hoeft te hebben, dan zou ik wachten op misschien een zomeraanbieding met zo'n kaart in de laptop.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Als ik jou was, zou ik op m'n gemak eens op notebookfabrikanten-sites en verschillende shopsites gaan kijken, of hij daar al voorkomt. Maar meestal zijn reviews wat dat betreft een maand of 2 a 3 vooruit, zodat je die 9600 waarschijnlijk pas ergens in aug of september tegen zal komen. Zelfs ook al gaat het hier om een notebook GPU :) Geduld is dus een schone zaak, hij zal binnen niet al te lange tijd wel op de markt verschijnen.

LinkedIn
Instagram

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Ik denk dat je dat zelf het beste kunt bepalen.. Jij weet zelf alleen wat voor eisen je aan een notebook gaat stellen, dus je kunt zelf ook bepalen of je daarop wilt wachten :)

Dit topic is gesloten.