Toon posts:

slepende mensen, en nog eens slepende mensen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hahaha. . ik heb me kostelijk vermaakt, om mensen die met die karretjes rondslepen, en wat ligt erop?? ? printers van voor de oorlog, 'draagbare laptops' van 2 kubieke meter, complete systemen van het jaar 1800, l;achu man . . en die kopen ze dan 's ochtends, zodat ze smiddags half dood zijn van het slepen :) stelletje gekken

hahaha

• netvor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2024
je moet voor de aardigheid 'ns de utregse binnenstad bekijken: mensen met zo'n dwaze trolley (met van die lekkere miniwieltjes) en dan allerlei vrolijke randapparaten proberen te vervoeren over de oude gracht :)
kostelijk.

Imp

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.

Verwijderd

Ik heb me nog even kostelijk staan te vermaken bij een stand die cd's ging weggeven. Zo eentje met de catalagus van de wehkamp uit 1993. Het enige waar die dingen nog goed voor zijn is proberen zo ver mogelijk weg te keilen. Een hele doos werd er neergezet: gratis stond er groot op. Komen er een paar van die ouwe gasten aan beginnen die doos daar leeg te scheppen. Hele tassen vol gingen er mee. Het werd bijna knokken toen er nog een kerel bijkwam die er ook een wilde. Prachtig.