ok ik heb dus ff de actie van de maand... ik was m'n logitach pilot wheelmouse aan het schoonmaken... want het is er nog 1 met bal waar zo lekker veel zooi in gaat zitten...
toen ik de wheel unit eruit pakte (wat ik normaal ook altijd doe) om het scrollwieltje zelf even wat schoon te maken liet ik het dinkje uit elkaar spatten...
ik zit hier nu dus met een wieltje een stukje plastic waairn het moet worden opgehangen en een stukjke metaal dat ervoor zorgt dat je klikjes krijgt als je aan het schollwieltje draait...
het metaaltje heeft aan de ene kant een recht haakje en aan de andere kan een oogje...
nu moet dat dus nog in elkaar
... en ik ben nu al een uurtje aan het klooien geweest en het is me nog steeds niet gelukt...
weet iemand hoe dit moet?
ik denk dat dit wel in aanmerking komt voor stomste actie van de dag
toen ik de wheel unit eruit pakte (wat ik normaal ook altijd doe) om het scrollwieltje zelf even wat schoon te maken liet ik het dinkje uit elkaar spatten...
ik zit hier nu dus met een wieltje een stukje plastic waairn het moet worden opgehangen en een stukjke metaal dat ervoor zorgt dat je klikjes krijgt als je aan het schollwieltje draait...
het metaaltje heeft aan de ene kant een recht haakje en aan de andere kan een oogje...
nu moet dat dus nog in elkaar
weet iemand hoe dit moet?
ik denk dat dit wel in aanmerking komt voor stomste actie van de dag
edit:
owja en ik heb natuurlijk ook nog het veertje dar aan de andere kant van het scrollwieltje hoort te zitten.... maar hoe die moet weet ik wel...
owja en ik heb natuurlijk ook nog het veertje dar aan de andere kant van het scrollwieltje hoort te zitten.... maar hoe die moet weet ik wel...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 22:12 ]