Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Zeg het even de volgende keer als je die reactie gaat multi-modden. Ik heb hier namelijk een PowerMod Console voor mijn neus waardoor ik die in één keer kan modden naar de juiste score. Als je dat eerder had gezegd bespaarde dat tien van je modpuntenJAVA-Doctor schreef op 23 June 2003 @ 22:26:
Ben er doorheengefietst...
/me JAVA-Doctor kicks Robin in the overzealous modhappy all too helpful ass.Robin Vreuls schreef op 23 June 2003 @ 23:57:
[...]
Zeg het even de volgende keer als je die reactie gaat multi-modden. Ik heb hier namelijk een PowerMod Console voor mijn neus waardoor ik die in één keer kan modden naar de juiste score. Als je dat eerder had gezegd bespaarde dat tien van je modpunten. Reactie is PowerModded naar de 0 overbodig.
Bedankt voor 't fijntjes aangeven van 't bestaan van de powermodconsole, waarde Vreuls.
Ik weet niet of het een bug in de PM-tools is, maar die reactie heeft nu wel een heel vreemde eindscore...
Beoordelingen: , +1, +1: Grappig, -1: Overbodig, +1: Grappig, +1: Ondergewaardeerd, -0,80: Overgewaardeerd, -0,67: Overgewaardeerd, 0,57: Inzichtvol, 0,50: Ondergewaardeerd, 0,33: Inzichtvol, 0,22: Interessant, -0,20: Overgewaardeerd, -0,18: Overgewaardeerd, -0,17: Overbodig, -0,15: Overgewaardeerd, -0,14: Overgewaardeerd, -0,13: Overgewaardeerd, -0,12: Overgewaardeerd, -0,12: Overgewaardeerd, -0,11: Overgewaardeerd, -0,11: Overgewaardeerd, -0,10: Overbodig, -0,10: Overbodig, -0,09: Overbodig, -1,43: Overbodig, Som: -4.4408920985006E-16 / 25x
polaris, zal wel een afrondingsfout zijn. Dat Femme round nog niet heeft gebruikt want dit getal is bijna gelijk aan 0
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Meestal helpt een extra moderatie om ervoor te zorgen dat er geen afrondingen gebeurt, maar dit keer helpt het nietpolaris schreef op 24 June 2003 @ 07:10:
Ik weet niet of het een bug in de PM-tools is, maar die reactie heeft nu wel een heel vreemde eindscore...
Geef je dit ff door aan Femme, Robin? Ik vind het nogal gek staan namelijk...
- Giphart
*zucht*Op deze reactie heeft powermoderatie plaatsgevonden.
Het is gewoon fijn aan de ogen. Ik heb hier best heeeeeeeel lang op gewacht en ik ben na zo'n lange tijd nog steeds blij.
Pagina: 1