Het is nu een paar weken (of eigenlijk al bijna een maand) nadat mijn garantie verlopen is en nu is mijn DVDrom (LITE-ON, LTD163D) verneukt...
Hij leest geen enkele cd meer in.. als ik er een audio cd in doe, en ik druk op play dan reageert ie ook nergens op ;/ .
Zijn er mensen die dit zelfde probleem hebben gehad? is dit op te lossen of zal ik moet LITEON moeten bellen?
De brander(LTR-32123S) heeft ook kuren.. hier het probleem :
Soms als ik op het eject knopje druk gaat de lade nie open.. en hij reageert dan ook totaal niet meer. Ook als ik games speel of met een ander geheugen vretend iets bezig ben en er zit een CD in wil ie ook nog wel eens flippen en reageert ie ook nergens meer op en is hij verdwenen uit het systeem.
Hier enkele logs uit systeem logboeken:
De IDE kabels zijn 'goed' aangesloten en voor de rest zou ik zelf nie weten waar het aan zou kunnen liggen..
ik ben ten einde raad, en heb me al dood zitten zoeken voor oplossingen
hier de verdere specs van het systeem:
WinXP Pro
AMD Athlon XP 1800+
Jetway 867AS
512MB DDR
Maxtor 40 GB 7200RPM
Maxtor 20 GB 5400RPM
(dat lijkt me genoeg?)
Hij leest geen enkele cd meer in.. als ik er een audio cd in doe, en ik druk op play dan reageert ie ook nergens op ;/ .
Zijn er mensen die dit zelfde probleem hebben gehad? is dit op te lossen of zal ik moet LITEON moeten bellen?
De brander(LTR-32123S) heeft ook kuren.. hier het probleem :
Soms als ik op het eject knopje druk gaat de lade nie open.. en hij reageert dan ook totaal niet meer. Ook als ik games speel of met een ander geheugen vretend iets bezig ben en er zit een CD in wil ie ook nog wel eens flippen en reageert ie ook nergens meer op en is hij verdwenen uit het systeem.
Hier enkele logs uit systeem logboeken:
Het apparaat LITE-ON LTR-32123S (IDE\CdRomLITE-ON_LTR-32123S______________________XS0F____\23_02e_320202020202020202020202020202020) is uit het systeem verdwenen zonder dat de verwijdering is voorbereid.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Windows gaat helemaal flippen.. om de 10 seconden load van 100%Het apparaat \Device\Ide\IdePort1 heeft niet binnen de tijd voor time-out gereageerd.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
De IDE kabels zijn 'goed' aangesloten en voor de rest zou ik zelf nie weten waar het aan zou kunnen liggen..
ik ben ten einde raad, en heb me al dood zitten zoeken voor oplossingen
hier de verdere specs van het systeem:
WinXP Pro
AMD Athlon XP 1800+
Jetway 867AS
512MB DDR
Maxtor 40 GB 7200RPM
Maxtor 20 GB 5400RPM
(dat lijkt me genoeg?)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 21:39 ]