D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Khad eerst een standaard intelcoolertje.... best aardig, maar als ik het erop zetten vergelijk met m'n huidige coolermaster, ging die intelcooler als een heet mes door de warme boter. Tip: HEEEEEEL voorzichtig te werk gaan.
Ik heb het op de volgende manier gedaan:
uiteraard eerst het blok erop leggen. De ene kant vasthaken. Daarna de andere kant met een telefoontang beetpakken, proberen van de processor af te draaien, dan tegelijkertijd met een BREDE schroevendraaier de handel naar beneden drukken, telefoontang weer terug laten draaien en de handel zit. Deze beschrijving doet misschien denken dat het bij mij aardig vlot ging... niet dus... nog een extra advies... vraag iemand anders om hulp... doe het metz'n tweeën.
Ik heb het op de volgende manier gedaan:
uiteraard eerst het blok erop leggen. De ene kant vasthaken. Daarna de andere kant met een telefoontang beetpakken, proberen van de processor af te draaien, dan tegelijkertijd met een BREDE schroevendraaier de handel naar beneden drukken, telefoontang weer terug laten draaien en de handel zit. Deze beschrijving doet misschien denken dat het bij mij aardig vlot ging... niet dus... nog een extra advies... vraag iemand anders om hulp... doe het metz'n tweeën.
Hehe, ik had een schroevendraaier als hefboom gebruikt, dat ging makkelijk, maar als je hem helemaal naar beneden drukt, dan zit die clip op de uitstekende stuke, je kan hem niet meer verder naar beneden drukken, je moet dat met iets anders dat clipje naar buiten buigen zodat ie erop kan. De eerste keer was ik een beetje uitgeschoten met een schroevendraaier, en heb ik een condensator verbogen, gelukkig is nix verrot, maar als ik hem straks erafhaal is er wel een kans dat het misgaat als ik hem weer erop moet zetten
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Is een handigheidje,, kan heel snel +/- 5 sec. en koeler zit er op. leg de koeler erop (1 klip alvast vast) Neem een schroevendraaier, zet de punt zijwaarts in het uistekende haakje van de klip(of schuin van voren als de klip een extra opening heeft), duw de schroevendraaier naar beneden en tegelijkertijd draai je hem naar buiten, dan leg je hem er zo omheen. Uitschieten is op deze manier ook bijna niet mogelijk, omdat de kracht dwars op de schroevendraaier komt en hij door het haakje niet weg kan schieten.
Juist, dit zijn de betere tips !!!
Hehe, ik vroeg me al af waarvoor dat haakje was, ok, ik zal later wel proberen, nu ff leren, proefwerkweek in komst
Hehe, ik vroeg me al af waarvoor dat haakje was, ok, ik zal later wel proberen, nu ff leren, proefwerkweek in komst
D3-Monk