Toon posts:

Jullie mening... nieuw mobo, cpu en cooler

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
K heb 't internet us n beetje afgestroopt naar een leuk mobo en cpu, want m'n duron 1Ghz en ECS K7S5A ben k een beetje beu.

Omdat ik me nu ook wel met overclocken wil gaan bezighouwe, heb ik me daar ook wat op georienteerd. K deed dat al wel n beetje met m'n huidige systeem, maar durf niet te gaan solderen (als k een nieuw heb gaat dat zeker wel gebeuren, bij dat ouwe wel te verstaan, ook bij de nieuwe, maar niet solderen iig)

M'n verlanglijstje:

Abit NF7-S (nForce 2 Chipset) Rev 2.0
AMD Athlon XP 2600+ 222Mhz fsb
Zalman CNPS7000-Cu Copper

Jullie mening, kan k hier wat mee, of zijn d'r dingen die jullie anders zouden doen?
M'n budget is 300 euro, k zit nu op 267,20 euro.

Alvast bedankt,

8) SW 8)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:12
Strakke-wappie, het is niet de bedoeling dat dit soort vragen hier gesteld worden. Probleem is dat we dan omkomen in deze vragen en in feite is er op al die vragen geen eenduidig antwoord te geven want iedereen heeft zo z'n eigen mening en ervaringen die soms erg tegenstrijdig kunnen zijn ;) Zie o.a. de link hierboven.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik zou het anders doen :+

Maargoed, dat is een persoonlijke keuze die jij zelf moet maken. Zie de FAQ van het juiste subforum (Processors, Mobo's & Geheugen) welke cpu/mobo je het beste kunt nemen :) Datzelfde geldt net zo min voor "welke cooler", dat ook duidelijk in de FAQ van dit subforum staat :)

Dit topic is gesloten.