Ik heb vanmiddag een nieuwe radeon 9700 pro gekocht. Deze erin gezet en nu krijg ik dit:

Hij doet dit al direct met opstarten. Is ie brak, of mis ik iets?
Hij doet dit al direct met opstarten. Is ie brak, of mis ik iets?
Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg
Als je een andere krijgt, check ff daar of die werktVerwijderd schreef op 23 June 2003 @ 21:14:
Zojuist ff snel bij de buren getest, had het al na 10 seconden gezien.....zelfde geval dus.....
Morgen maar weer ff 100 kilometertjes rijden dan.
Even veel kans dat een nvidia doa is,Tutti-frutti schreef op 23 juni 2003 @ 21:17:
en alweer 1.. waarom is dit zooo vaak het geval bij de radeons
Whatever...................................Icey schreef op 23 June 2003 @ 21:36:
[...]
offtopic:
waarschijnlijk zijn nvidia kopers slimmer, en ruilen ze hun kaart om zonder het eerste de wereld te melden dmv een topic @ got
Daar had ik ook aan gedacht, maar heb er al een andere molex aangezet en inmiddels zit er een 400 watt voeding aan.ThePerfectCell schreef op 23 June 2003 @ 21:49:
Misschien dat de molex niet goed zit, of dat de kaart te weinig stroom krijgt?
Niet slimmer, ze schamen gewoon zich dat ze een gf4 hebben gekocht en brengen um snle trugIcey schreef op 23 June 2003 @ 21:36:
[...]
Even veel kans dat een nvidia doa is,
offtopic:
waarschijnlijk zijn nvidia kopers slimmer, en ruilen ze hun kaart om zonder het eerste de wereld te melden dmv een topic @ got
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
ja, dat kan kloppenIcey schreef op 23 June 2003 @ 21:36:
[...]
Even veel kans dat een nvidia doa is,
offtopic:
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB