[printer] Lexmark z31 en xp

Pagina: 1
Acties:

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Heb weer is een probleempje op afstand. Het geval:
Een windows xp pro machine met een lexmark z31 printer. Hij print meestal geod, maar soms issie gewoon verdwenen uit de lijst met geinstalleerde printers. De printer is aangesloten op de ltp poort. Zodra je de drivers opnieuw installeerd doet ie t weer perfect, maar na een (niet logische) tijd is de printer weer weg uit t lijstje. Dan moet alles weer opnieuw geinstalleerd worden. Dacht eerst zelf aan een virus o.i.d. maar mcafee heeft de nieuwste update gekregen... en niks gevondne. Iemand ooit zo iets meegemaakt/ een idee of oplossing ervoor?

Mijn Systeem Specs

• TheWarden
subtiele schop

heeft nog iemadn enig idee? computer is compleet gescant. en ook ad-aware heeft gedraait. Het is nu zelfs zo, als je de driver opneiuw installeerd, zegt hij, dat de printer niet aanwezig is, terwijl hij zelfs in t standaard lijstje vna win xp staat, en dus eigenlijk ook als plug and play herkend moet worden...

Mijn Systeem Specs

• TheWarden
Laatste schop... Kan nou niemand iets verzinnen wat ik over het hoofd heb gezien?

Mijn Systeem Specs

• OxiMoron
  • Laatst online: 27-06 10:54
Lexmark printers en windows XP gaan nog steeds niet goed samen..
Wij hebben thuis ook 2 lexmark printers.

een z43 die ook ook af en toe de grote verdwijntruc doet en
mijn X74 (scanner, printer in 1) heeft een kopieer functie..
in windows XP heb staat deze printer 2 keer.
De ene print ook echt, die andere doet gewoon niks.

Ik heb er mee leren leven.. :P

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• TheWarden
jah, maar het probleem is, ik kan er wel mee leven, maar die mensen neit :D vidn t ook zo lullig om na een half jaar geleden win xp dur op te hebben gezet, sorry, als je wilt printen moet je trug naar 98 :|

Mijn Systeem Specs